הוא מגיע: כל הפרטים על האייפון החדש SE 2020 שיגיע כבר בשבוע הבא לישראל ויחל להימכר בחנויות הגדולות. אז כמה הוא יעלה? מה הוא כולל? ואיפה קונים? בכתבה הבאה.

אחרי ההכרזה המפתיעה והציפייה הדרוכה בקרב צרכנים ישראלים רבים, האייפון החדש SE מגיע לישראל, וכבר בתחילת שבוע הבא יחל להימכר בחנויות הגדולות ובראשן החנות הרשמית של אפל בישראל – איי דיגיטל.

הגעתו של המכשיר מגיעה לאחר הצהרה מפתיעה של חברת אפל מלפני כשבועיים בלבד על הדגם החדש SE של 2020 שיימכר כמו שאר הסמארטפונים של החברה במספר רמות מחיר, בהתאם לגודל הזיכרון.

עבור מי שלא מכיר, סדרת SE היא הסדרה הזולה של מכשירי האייפון שנועדה להתחרות במכשירי האנדרואיד הרבים והזולים של סמסונג, וואוי, שיומי ועוד שלוקחים נתח נכבד בעוגת מכשירי הסלולר בעולם.

אייפון SE מחיר – כמה יעלה האייפון החדש?

ובכן, המחיר הזול ביותר של אייפון SE ב-2020, יעמוד על כ-1950 ש"ח לדגם של ה-64 ג'יגה. המחיר עשוי להשתנות בכמה שקלים לכאן או לשם בהתאם לחנות שתבחרו לרכוש (איי דיגיטל, דינמיקה, KSP וכד').

אם תחשקו לעומת זאת באייפון SE בדגם של 128 ג'יגה, תצטרכו להעלות את התקציב לאיזור ה-2230 ש"ח, ואילו הדגם של ה-256 ג'יגה, יעלה כבר באיזור ה-2700 ש"ח.

אז מה כולל הדגם החדש של אייפון SE?

אם תהיתם אילו פיצ'רים חדשים תמצאו ב-SE החדש, אז תוכלו לדעת כי הוא מגיע עם מסך 4.7 אינץ' וערכת שבבים A13. מבחינה חיצונית ועיצובית, הדגם החדש של 2020, נראה זהה לאייפון 8 מלפני כשנתיים ויכלול מצלמה אחורית אחת, מנגנון טאץ' ID לטביעת אצבע וכפתור בית תחתון.

איפה אפשר לקנות את האייפון 2020 SE?

תוכלו למצוא את המכשיר החדש של אפל כבר בתקופה הקרובה בחנויות כמו איי דיגיטל, אייבורי, KSP, דינמיקה ועוד.