אז נכון, דייסון הוא אחד משואבי האבק האלחוטיים המצליחים ביותר בישראל. אבל אם אתם מחפשים שואב אבק אלחוטי במחירים נמוכים יותר, תתפלאו לשמוע שיש לא מעט כאלו. אז כנסו לכתבה הבאה ובואו להכיר את שואבי האבק המומלצים והזולים ביותר.

שואב האבק האלחוטי של דייסון (Dyson) כבר מזמן הפך כאן בישראל למותג בלתי מעורער ולאחד המוצרים הנמכרים ביותר כאן. אין ספק שזהו מוצר שבהחלט שווה את התמורה ומספק עבודה איכותית, נוחה, קלה ואמינה בכל מה שקשור לשאיבת אבק ולניקיון הבית.

אבל, דייסון מגיע גם עם תג מחיר לא זול בכלל, וכיאה למותג מכובד, הוא גם עולה לא מעט ומתחיל ב-1500 ש"ח בחנויות המובחרות בישראל לדגמים הישנים ביותר של המותג. שואב אבק אלחוטי ב-1500 ש"ח ומעלה, אינו מתאים לכל אחד וקיימים בישראל צרכנים רבים שמחפשים מוצרים טובים ודומים, במחירים סבירים ונמוכים יותר.

אז לצורך כך, החלטנו לצאת לשטח ולבדוק אילו שואבי אבק אלחוטיים בסגנון שואב האבק האלחוטי של דייסון שנחשבים למומלצים ולמעולים ונמכרים בישראל במחירים של פחות מ-1500 ש"ח. אז פנו לכם כמה דקות ובואו להכיר את שואבי האבק האלחוטייים הזולים אבל המצויינים שיחסכו לכם לא מעט כסף. יאללה, מתחילים.

שואבי אבק מומלצים ב-2023

שואב אבק אלחוטי של שרק (Shark)

שואב אבק אלחוטי של shark

שואב אבק אלחוטי של shark

אחד משואבי האבק הידועים והמצליחים בעולם, הוא שואב האבק של חברת Shark (שרק). בדיקה מהירה באתר אמזון למשל, תראה לכם אלפי ביקורות על המוצרים של החברה שמציגים ביקורות טובות וחיוביות ברוב המכריע של המקרים.

שואב האבק האלחוטי של שרק מציע פייט לא קטן לשואב של דייסון ומציע מפרט מצוין ואיכות טובה מאוד של מוצרים. למשל הדגם הזה שנמכר באמזון בכ-840 ש"ח בלבד (כולל משלוח עד הבית לישראל באמצעות אתר Ushops), זכה באמזון לקרוב ל-10,000 ביקורות גולשים שהעניקו לו בממוצע ציון של 4.3 מתוך 5.

דגם נוסף מצוין ואלחוטי של שרפ שנמכר בכ-800 ש"ח בלבד ב-Lastprice הישראלית, הוא הדגם הזה שמציע בהחלט אופציה נוספת ומעולה לרכישת שואב אבק אלחוטי ציקלוני עם עוצמת יניקה חזקה וטובה במחיר סביר והגיוני בהרבה.

מחיר: בין 800 ל-1100 ש"ח.

 


שואב אבק אלחוטי ציקלוני של גולד ליין

שואב אבק אלחוטי ציקלוני של גולד ליין

שואב אבק אלחוטי ציקלוני של גולד ליין

טוב, אז שואב האבק האלחוטי הבא של חברת גולד ליין, מציע כמה מהאפשרויות שמציע שואב האבק של דייסון ובמחיר מנצח של כ-300 ש"ח בלבד. טוב, נדגיש כי לא מדובר על עוצמת היניקה העוצמתית של הדייסון, אך שואב האבק הזה, מציע לכם עבודה אלחוטית קלה ונעימה ללא כבלים, עוצמת יניקה לא רעה בכלל, ריקון מיכל בקלילות ובפשטות, סוללה נטענת שמציעה עבודה רציפה של כחצי שעה ואפשרויות מתקדמות נוספות.

אם אתם מחפשים שואב אבק אלחוטי עם תכונות מתקדמות בתקציב נמוך וזול, אין ספק שזהו אחד המועמדים הטובים ביותר שתמצאו ברשת. את השואב הזה תוכלו לקנות בכ-300 ש"ח בלבד בלאסט פרייס בעמוד הבא.

מחיר: 300 ש"ח בלבד.

 


שואב אבק אלחוטי Moosoo – אחד הנמכרים ביותר באמזון

שואב אבק אלחוטי Moosoo - אחד הנמכרים ביותר באמזון

שואב אבק אלחוטי Moosoo – אחד הנמכרים ביותר באמזון

אחד משואבי האבק האלחוטיים הנמכרים והמומלצים ביותר באתר אמזון, הוא שואב האבק של חברת Moosoo (מוסו). הדגם הבא של החברה, זכה באמזון לקרוב ל-4000 חוות דעת של גולשי אמזון שהעניקו לו ציון משוקלל של 4.3 מתוך 5 (קרוב ל-2500 גולשים העניקו לו את הציון 5 מתוך 5).

מדובר בשואב עוצמתי וחזק שישאב בקלות רבה שערות, פתיתי אורז, אבק וכל לכלוך קטן שנאסף על הרצפה או על השטיח. בדומה לדייסון, השואב מגיע עם אביזרים נוספים כמו מוט ארוך או מוט קצר לנשיאה ידנית, סוגי מברשות שונות וכד'.

הסוללה של המכשיר יכולה להחזיק כחצי שעה ברציפות. הטענה מלאה אורכת עד כ-5.5 שעות. השואב נמכר באמזון באיזור ה-100 דולר בלבד ויחד עם המשלוח עד הבית באמצעות אתר Ushops, יעלה לכם סה"כ 700 ש"ח בלבד. בהחלט עסקה משתלמת.

מחיר: כ-700 ש"ח.

 


שואב אבק אלחוטי של הובר

ולסיום, עוד להיט צרכני באתר אמזון הוא שואב האבק האלחוטי של החברה הוותיקה הובר (Hoover) מסדרת Linx Signature. הדגם הנ"ל, הוא אחד הנמכרים ביותר באמזון וזכה שם לכ-3500 ביקורות ששוקללו לציון ממוצע של 4.4 מתוך 5.

מדובר בשואב אלחוטי קל מאוד לנשיאה, המתאים גם לשטיחים וגם למשטחי רצפה רגילים ומציע גם שליטה נוחה בכפתורי ההפעלה. מחיר הדגם הזה באמזון כולל מיסים ומשלוח עד לבית בישראל ייצא לכם כ-967 ש"ח בלבד כולל הכל.

לחילופין, תוכלו למצוא בעמוד הזה באתר לאסטפרייס, כמה דגמים נוספים של שואבי אבק אלחוטיים של הובר בטווח מחירים של בין 600 ל-800 ש"ח.

מחיר: 600 עד 1000 ש"ח.

 


עד כאן להפעם, ואם יש לכם זמן לקריאה נוספת, תוכלו למצוא כאן רשימה ארוכה של שואבי אבק אלחוטיים בפחות מ-1500 ש"ח