מתכננים חופשה לחו”ל בקרוב? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ביטוח נסיעות לחו”ל. מה הוא כולל? איך בוחרים? ועוד כמה טיפים חשובים.

מי מאיתנו לא מתגעגע לארה”ב? בשל משבר הקורונה לא הותר לנו לטוס לחו”ל, גם היום יש מדינות אשר עדיין אסורות לכניסה. עם זאת, ארה”ב כרגע פתוחה לנופשים הישראלים, אך זה לא יהיה כמו שהיה בעבר, אלא אם כן תרחיבו את פוליסת הביטוח.

מדוע עליכם להרחיב את פוליסת הביטוח?

ביטוח נסיעות לחו”ל בסיסי מכסה אותנו באופן בסיסי. אך בעידן של היום בסיס זה לא מה שיספיק. כדי להבטיח את הנופש הרגוע והמסודר ביותר עליכם להרחיב את הפוליסה שלכם מכמה סיבות:

קורונה – זכרו, אנחנו לא בתקופה רגילה, בכל יום עלול להשתנות המצב ואתם יכולים למצוא את עצמכם עומדים לפני ביטולים של טיסות, דחייה וכתוצאה מכך גם עולות עלויות הנופש שלכם. בכדי להבטיח את זה שלא תתקלו בבעיות בשל משבר הקורונה אנו ממליצים לכם להרחיב את פוליסת הביטוח לביטוח אשר מכסה אתכם גם מבחינת הקורונה.

בריאות – עד כמה מכסה אתכם הביטוח הרפואי הבסיסי? ביטוח נסיעות לחו”ל מעניק לכם כיסוי מבחינת טיפולים רפואיים בסיסיים, בדיוק כמו בארץ. עם זאת, בדרך כלל כאשר מי שטס לנופש בארצות הברית לא טס לשבוע או שבועיים, אלא לזמן ממושך יותר. לכן, עליכם להגן על עצמכם מבחינה רפואית באופן מקיף יותר ומכסה אתכם מכל פגיעות הגוף. זכרו, במקום בו אינכם מבוטחים רפואית על כל טיפול רפואי תצטרכו להוציא סכומי עתק.

גניבות – מי שטס לארצות הברית בדרך כלל לוקח איתו כמות גדולה של פריטים, פריטים יקרי ערך. בין אם מדובר על ביגוד ובין אם מדובר על מחשב נייד וכל מוצר אחר, אתם יכולים לבטח את הכבודה שלכם במקרה של אובדן או גניבה. ביטוח זה הכרחי כיוון שאף נופש לא רוצה למצוא את עצמו נוחת ולא מוצא את המטען שלו.

ביטוח נסיעות לחו”ל – איתכם כל הזמן

ביטוח נסיעות לחו”ל הינו ביטוח הכרחי שלא רק שומר עליכם מבחינה רפואית ומבחינה כלכלית, אלא גם מעניק לכם תחושת ביטחון שחסרה לנו כאשר אין אנו שוהים בארץ. ביטוח נסיעות הוא המענה שלכם בשעת צרה, אתם מקבלים מספר טלפון של סוכן אשר הוא יהיה לכם לסיוע בכל מקרה בו אתם זקוקים לעזרה.

המחיר אותו תשלמו משתנה בין חברת ביטוח כזו לאחרת, אך מה שיותר קריטי הוא המסלולים שאתם צריכים לבחור ביניהם. כיום יש מסלול אשר מותאם לכל אדם ואדם, ישנם מסלולים שיתאימו לטיול אחרי צבא, טיולי אקסטרים, טיולים תיירותיים ועוד… במקרה בו אתם לא מוצאים את המסלול הנכון לכם, חברות מקצועיות יציעו לכם מסלולים מותאמים לפי הגיל שלכם, אורך הטיול, מצב רפואי וכד’. בכל אופן, חשוב שלא לפסוח על בחירת ביטוח נסיעות ולא לזלזל בחשיבות הדבר.