כל אחת יכולה להתאפר לבד, אבל אם תקפידו על כמה כללי אצבע וטיפים חשובים, תוכלו לקבל איפור מנצח. איך עושים זאת ומהם הטיפים השונים? הנה כמה טיפים מנצחים לאיפור בעיניים.

עבור נשים רבות, איפור עיניים יכול להיות החלק המורכב והמאיים ביותר במשטר הטיפוח שלהן. הרבה מאיתנו לא בטוחות באיזו מברשת כדאי להשתמש, איזה גוון יחמיא לעור הפנים וצבע העיניים שלנו ואיך למסגר את האיפור בצורה הכי מדויקת.

אין שום סיבה להתבייש בזה, כולנו היינו שם. מדובר באחד ההיבטים המורכבים ביותר, אבל אם נקפיד על כמה עקרונות, אין שום סיבה שלא נמצא את שיטת האיפור המנצחת עבורנו. החדשות הטובות הן שאת כבר לא לבד, יצרנו מדריך מקוצר למתאפרת המתחילה שיאפשרו לך לקחת את איפור העיניים לשלב הבא.

לא לוותר על הפריימר

פריימר עיניים טוב יאפשר לך לעבוד על משטח אחיד וחלק שישפר כל ניסיון שתעשי. אחרי שהפריימר מתייבש ניתן למרוח בסיס לצלליות שיאפשר לצללית להיצמד טוב יותר לעור שלך. המסייע לגרום לצללית להידבק לעור טוב יותר. אם אין לך בסיס לצלליות, גם קונסילר או מייקאפ נוזלי באיכות טובה יעשה עבודה מעולה. כשהצלליות יושבות כמו שצריך, בלי להתפורר או להימרח, אנחנו כבר בכיוון הנכון בדרך לאיפור מושלם.

לעבוד בארבעה גוונים בסיסיים

בשלב הראשוני ביותר, לפני שנתחיל להעז ולהשתולל עם צבעים יוצאי דופן, חשוב שנעבוד על צבעים בסיסיים כמה שיותר. בתור התחלה, מומלץ להתנסות עם ארבעה גוונים שיאפשרו לך לשבור את המראה הטבעי והיום-יומי, אבל שישמרו על מראה סולידי. מומלץ להתחיל עם היילייטר בגוון בהיר יותר מגוון העור הטבעי שלך, להמשיך בגוון בינוני בגימור מט, גוון קונטור מעט יותר כהה מהעור ולבסוף, גוון שחור מט.

זה הספקטרום שיאפשר לך ליצור את דוגמאות האיפור הראשוניות ולהתנסות מעט בהשפעה של גוונים שונים הקרובים לגוון הטבעי שלך על העור שסביב העיניים.

הגבות מהוות חלק בלתי נפרד מאיפור העיניים

כדי ליהנות מתוצאות ברמה גבוהה, כדאי שנקדיש תשומת לב גם לעיניים שלנו. שילוב של צללית פיגמנט לגבות בגוון שיחמיא לאיפור ולגוון העור שלך, יכול לעשות הבדל משמעותי מאוד.

הציוד הבסיסי שנדרש למשימה

כדי להגיע ללוק המושלם, חשוב שיעמוד לרשותך הציוד הטוב ביותר. חשוב שתמיד ילוו אותך כמה מהמברשות הבסיסיות שיבטיחו שאיפור העיניים שלך יישמר לאורך היום. לצד צלליות לעיניים בכלי שיוכל להיכנס לתיק, נזדקק למברשת קטנה לצלליות ומברשת שטוחה להנחת מייקאפ. בנוסף, תמיד מומלץ לקחת איתנו מסקרה טובה.

לעבוד מבהיר לכהה

לאחר הנחת פריימר וקונסילר, נתחיל להחליק באמצעות המברשת השטוחה את הגוון הבהיר ביותר על הפינה הפנימית של העיניים. זה המקום שבו רוב החומר אמור להיות ולאחר מכן, יהיה קל בהרבה למזג את הגוונים הכהים יותר ככל שננוע כלפי חוץ. זה ייצור מעבר הדרגתי שייראה טוב בכל מצב.

כדי לשמור על מעבר חלק, אפשר לטבול את קצה המברשת במעט מים, רק כדי שיהיה לח, ורק לאחר מכן להחליק על הצללים מהחלק הפנימי החוצה. מדהים לגלות כמה טווח האפשרויות גדל בשיטה הזו.

לחבר בין גוון העפעפיים לגוון הריסים

את הגוון שמדגיש את קו העין, מומלץ לבחור באופן שיחמיא למסקרה שלך מצד אחד ועם עיפרון ההדגשה מהצד השני. להשלמת המראה,  מומלץ למרוח את הצללית השחורה מט בזווית החיצונית של העיניים וקרוב לקו הריסים התחתון. זה יעניק לעיניים מראה יותר חושני ודרמטי.

השחור הוא המסגרת לעיניים שלך

באופן כללי, הגוונים השחורים הם אלו שיעניקו את האפקט הסופי ואת המסגרת הצורנית לכל איפור העיניים שלך. חשוב שנשלב אותו בחוכמה וניקח בחשבון את הצורה שנרצה לשוות לעין בסופו של דבר. מסקרה כהה על הריסים, אייליינר שחור שיהיה מיושם כמו שצריך וצללית שחור מט בחלק החיצוני של העין, יאפשרו לך לתחום כמו שצריך את האיפור שלך וליצור לו גבול ברור.