מתכננים חופשה לח"ל בקרוב? הכתבה הבאה תוכל לחסוך לכם הרבה מאוד כסף בעזרת כמה אתרים שחייבים להכיר שיוזילו לכם את החופשה ובהרבה. כנסו לכל הפרטים!

שוק התיירות הוא אולי השוק שנפגע הכי קשה ממשבר הקורונה העולמי והושבת כמעט לחלוטין במשך למעלה משנה. אבל למרות זאת, נראה כי לקראת הקיץ הקרוב, החיסונים יתנו את השפעתם והתיירות העולמית כבר מראה סימנים של שיקום.

אז אם חשקה נפשכם בחופשה כבר בקיץ הקרוב, ריכזנו לכם כמה טיפים ואפשרויות להוזיל לכם את החופשה בלא מעט כסף. אז פנו לכם כמה דקות ובואו ללמוד את הטיפים החשובים ביותר שיהיו שווים לכם בין מאות שקלים ועד אלפי שקלים.

למצוא טיסות בזול

איך מוצאים את הטיסות הזולות ביותר?

ובכן, נתחיל עם השלב הראשון ואולי החשוב והיקר ביותר בכל חופשה, וזה כמובן הטיסות. עלות הטיסה מורכבת ממגוון פרמטרים שמשפיעים רבות על המחיר. הפרמטר העיקרי כמובן, הוא המרחק. טיסה מישראל להודו או לסן פרנסיסקו תעלה הרבה יותר מטיסה ליוון למשל.

אבל מעבר להבדלים הברורים במחירים, ישנם משתנים נוספים במחירי הטיסות שיכולים להשפיע רבות על המחיר. אפשר לקרוא לזה במילה אחת – תחרות. כן, התחרות בין חברות התעופה היא גדולה ביותר, וצרכנים שלא מבינים זאת, מפסידים הרבה מאוד כסף.

אז איך עושים זאת? ובכן, את הפתרון לזה מצאו כבר יזמים רבים שהקימו אתרי השוואת מחירים לטיסות. כל שעליכם לעשות, הוא להזין את תאריך הטיסה ולמצוא את כל האפשרויות השונות מהמחיר הזול ביותר ליקר ביותר.

אתר סקייסקנר - אחד המובילים בעולם בהשוואת מחירי טיסות

אתר סקייסקנר – אחד המובילים בעולם בהשוואת מחירי טיסות

כמובן שעדיין להיות הבדלים מסויימים בין טיסה לטיסה כמו למשל מספר תחנות עצירה, השירות הכלול במחיר וכו', אבל בשורה התחתונה, תידהמו לגלות אילו הבדלים עצומים קיימים בין חברה אחת לשנייה.

לא חסרים אתרי השוואת מחירי טיסות ברשת, ישנם אתרים בינלאומיים גדולים ששווה לבדוק, כמו למשל אתר Kayak או אתר Skyscanner, וישנם גם אתרים ישראלים שעושים זאת כמו אתר Smartair או אתר אליס.

איך מוצאים את המלונות הזולים ביותר?

טוב, אחרי שראינו הפרשים עצומים בין חברות התעופה השונות, בכל מה שקשור למלונות, זה כבר סיפור קצת אחר. יש כמובן אתרי השוואות מחירים רבים ברשת שמציעים השוואה בין אתרי הזמנת מלונות רבים. הפופולריים ביותר מביניהם, הם אתר Trivago או אתר Hotelscombined.

בוודאי שכדאי להשתמש באתרים אלו ולמצוא את המלון הזול ביותר, רק העניין הוא שתוכלו להיווכח בעצמכם שמדובר בפערים די קטנים של כמה דולרים ואולי כמה עשרות דולרים בין אתר לאתר. לא יותר מכך.

אז איך בכל זאת מוצאים מלון זול באמת? ובכן, יש אתר אחד מעניין ומסקרן שמציע שיטה קצת ייחודית יותר. האתר מציע לכם לסגור את המלון הכי זול שאפשר, אבל עם קאץ' אחד קטן. אתם לא יודעים באיזה מלון מדובר.. כן, נשמע קצת מוזר, אבל גולשים רבים משתמשים באתר הזה והצליחו למצוא דילים שווים במיוחד. שם האתר הוא Priceline ובהחלט כדאי לבדוק בו אפשרות להזמין מלון.

אתר פרייסליין - שיטה מעולה למצוא מלון זול

אתר פרייסליין – שיטה מעולה למצוא מלון זול

כרטיסים זולים לאטרקציות – גם כאן אפשר לחסוך לא מעט

ולסיום, אפשר גם למצוא הנחות ופערים גם במחירי הכרטיסים לאטרקציות. תתפלאו לדעת, אבל יש פער לא קטן בין ספקי הכרטיסים וגם כאן יש כבר אתר זריז שמבצע השוואת מחירים בין כרטיסים לאטרקציות בכל העולם. שם האתר הוא פודל https://www.poodle.co.il ותוכלו למצוא את המחירים הזולים ביותר לכל האטרקציות הידועות והמוכרות.

אתר פודל - השוואת מחירי כרטיסים לכל האטרקציות ברחבי העולם

אתר פודל – השוואת מחירי כרטיסים לכל האטרקציות ברחבי העולם

אם תקדישו כמה דקות לעיין ולהשתמש באתרים האלו, מובטח לכם חיסכון משמעותי ביותר לחופשה הבאה שלכם – חיסכון שיכול להגיע גם לאלפי שקלים הבדל!