כשאנחנו מחייכים, העולם מחייך. כך נוהגים לומר לנו לא פעם. השאלה היא, מה העולם רואה כשאנחנו מחייכים. אנחנו נעדיף שהעולם ייראה שיניים לבנות, נקיות, ולא שיניים מלוכלכות, מוכתמות וצהובות.

זה לא פשוט לשמור על שיניים לבנות ואפשר לומר שזה כמעט בלתי אפשרי לביצוע מבלי לעבור טיפול או להשתמש בתכשירים מתאימים לכך. במהלך השנים אנחנו צורכים מזון ומשקאות שיוצרים כתמים בשיניים, חלקנו מעשנים, מה שיוצר כתמי ניקוטין, וכן אם אנחנו לא מצחצחים בצורה אופטימאלית את השיניים, אזי שאנחנו יכולים למצוא את עצמנו מתמודדים עם כתמים ולכלוך שלא יורדים כל כך מהר.

כל הדרכים לחיוך לבן

כל הדרכים לחיוך לבן

הדרך הטובה ביותר ליהנות משיניים לבנות היא באמצעות טיפול הלבנה איכותי. אנחנו יכולים למצוא מרפאות שיניים שמספקות טיפול הלבנת שיניים בתל אביב ובערים אחרות ברחבי הארץ. כמו כן, כאמור, אנחנו יכולים למצוא שורה של תכשירים שיכולים לעזור לנו לבצע את הטיפול באופן ביתי.

בחלק הבא של המאמר, נסביר מדוע טיפול הלבנת שיניים בתל אביב או בערים אחרות הוא פתרון טוב יותר מאשר הלבנת שיניים באמצעות תכשירים. לאחר מכן, נציג את כל האופציות שעומדות לרשותנו לצורך טיפול הלבנה.

מדוע עדיף לפנות לרופא שיניים ולא לעשות את הטיפול בבית?

בשנים האחרונות, יותר ויותר רופאים מציעים טיפול הלבנת שיניים במסגרת טיפולי אסתטיקה במרפאה שלהם. מדובר על טיפול אשר מתבצע על ידי רופא שעבר התמחות בנושא ויש לו את הידע הדרוש וכן את האמצעים, הציוד והכלים הרלוונטיים בשביל לספק טיפול הלבנה ברמה גבוהה.

טיפול הלבנה במרפאה הוא הרבה יותר מקצועי, איכותי ומהיר מאשר טיפול  שנעשה בבית באמצעות תכשירים ביתיים. טיפול זה מתבצע על ידי ציוד המאפשר גם לנקות את השינים בצורה אופטימאלית וגם לבצע את תהליך ההלבנה עצמו בצורה יסודית.

אומנם טיפול ביתי יהיה זול יותר וכן נוכל לעשות אותו מתי שנוח לנו, אך התוצאות שלו יהיו פחות טובות וכן, סביר להניח שאנחנו נוכל ליהנות מהן במשך זמן קצר יותר. על מנת שלא נצטרך לחזור שוב ושוב על הטיפול, מוטב לעשות את זה במרפאה באופן יסודי ורציני.

אילו סוגי טיפולי הלבנת שיניים קיימים?

הטיפול הקלאסי והטוב ביותר נעשה במרפאה באמצעות מכשיר לייזר, הוא נעשה כך שחומר המלבין, מגיע אל השיניים בצורה ישירה דרך מנורת הלבנה מיוחדת ואז הוא פועל בצורה הרבה יותר מהירה ויסודית.

הטיפול הביתי לעומת זאת, נעשה בשני אופנים. הוא יכול להתבצע על ידי שימוש בקשת מיוחדת אשר מכילה את חומר ההלבנה. במקרה כזה יש לבצע את הטיפול כשישנים, אז זה לא מפריע לשגרת היום והספיגה של החומר טובה יותר.

כמו כן, הוא יכול להתבצע על ידי ערכה מיוחדת שנמכרת בבתי מרקחת וכוללת חומר הלבנה עם ריכוז מאוד נמוך של חומר פעיל ולכן גם האפקטיביות שלה מוטלת בספק.