מכשירי שמיעה הם כבר מזמן לא מילה גסה, וככל שתוחלת החיים עולה כך מכשירי השמיעה הופכים לנפוצים יותר ויותר. מכיוון שבעבר מכשירי שמיעה לא היו נפוצים כפי שהם נפוצים כיום וטכנולוגיות הייצור היו פחות מתקדמות ויותר יקרות, כך גם מחירם של מכשירי השמיעה היה גבוה וכמעט נחשב כמותרות.

כיום בזכות טכנולוגיות חדשות וריבוי של חברות ישנו היצע רחב יותר של מכשירי שמיעה במגוון משתנה של מחירים. ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על מכשירי השמיעה שנמצאים בשוק ועל המחירים שלהם.

כמה עולה מכשיר שמיעה – מאפיינים המשפיעים על המחיר

העלות של מכשירי השמיעה דומה בעיקרון שלה לכל מכשיר טכנולוגי או חשמלי שאנחנו מכירים – ככל שישנם יותר מאפיינים מתקדמים כך העלות גבוהה יותר. מה הם המאפיינים החשובים ומה הם המאפיינים שיכולים להיות נחמדים אך אינם קריטיים וסתם מעלים את מחיר מכשיר השמיעה?

מאפיינים חשובים:

 

  • 10K HD Sound – כאשר אתם קוראים כי מכשיר השמיעה הוא בעל מאפיין 10K HD Sound תדעו כי זה אומר שמכשיר זה מצויד במיקרופון הרגיש לקשת רחבה של צלילים אשר מרחיבה את סקאלת התדרים אותם ניתן לשמוע באופן ברור ונהיר.
  • Scene detect – מאפיין המזהה את הסביבה בה אתם נמצאים ומסנן רעשים לא חשובים כגון רעשים של מכשירים חשמליים, רעשים של רוח חזקה, מוזיקה המנוגנת בעוצמה גבוהה וכד'.

מאפיינים נחמדים אך אופציונליים כשדרוג:

 

  • חיבור Bluetooth לטלפון – מאפיין המחבר באמצעות בלוטות' את מכשיר השמיעה שלכם למכשיר הטלפוני שלכם ומאפשר לכם לענות לשיחת טלפון או לשמוע מוזיקה ישירות ממכשיר השמיעה.

בטרם אתם רוכשים מכשיר שמיעה בררו:

 

  • האם המכשיר חוסם רעשים של רוח?
  • מה מספר התוכניות המתוכנתות מראש קיימות והאם ישנה אפשרות לעבור באופן ידני בין התוכניות השונות?
  • כמה ערוצים קיימים ומהו הטווח הדינמי של המכשיר?
  • האם נחוץ לכם מנגנון לנטרול טינטון?
  • כיצד מתפקד מכשיר השמיעה כאשר אתם מנהלים שיחה שקטה; שיחה כאשר מתנגנת מוזיקה ברקע, או שיחה רבת משתתפים?
כמה עולה מכשיר שמיעה?

כמה עולה מכשיר שמיעה?

מכשירי שמיעה – מחירים

כפי שציינו עוד קודם, המחירים של מכשירי השמיעה משתנים בהתאם לרמה שלהם; מרמה בינונית ועד רמה גבוהה והטווח נע בין 5000 ₪ ויכול להגיע אפילו עד 16,000 ₪. מכשירים ברמה בינונית מכילים בין 5 ל-12 ערוצי שמע דיגיטליים ובעלי מנגנון הפחתת רעשים ולעתים גם בעלי חיבור בלוטות'.

מכשירים ברמה בינונית מתאימים לאנשים בעלי ירידת שמיעה בינונית והם עובדים מצוין בשיחות אחד על אחד או בשיחות בעלות מספר מצומצם של אנשים. לעתים בסביבה עם הרבה רעשי רקע ייתכנו קשיים בשמיעה.

לעומתם, מכשירי שמיעה ברמה גבוהה נחשבים לטובים ביותר – הם קטנים מאוד וכמעט ואינם נראים לעין, הם בעלי איכות שמע מצוינת, נוחים מאוד לשימוש, בעלי טכנולוגיה מתקדמת ומנגנונים לזיהוי והבהרת דיבור אמינים מאוד.

מכשירים אלו מתאימים לאנשים המנהלים אורח חיים פעיל, אנשים שעובדים בסביבה רועשת, אנשים שמרבים לבלות ואורח חייהם מצריך מהם איכות גבוהה מאוד של מכשירי שמיעה.

לצפייה במגוון מכשירי שמיעה בטווחי מחירים שונים לחצו כאן – https://pati-phone.co.il/%D7%9E%D7%9B%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99-%D7%A9%D7%9E%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D/