השתלת חניכיים בירושלים היא השתלה של חניכיים מלאכותיות בפה שלנו באמצעות ניתוח. הצעד הראשון בניתוח הוא הוצאה של החניכיים הקיימות ולאחר מכן מדידה של הפה והשתלה של החניכיים המלאכותיות בפה של המטופל. ד"ר אבי בביוב הוא מומחה להשתלות חניכיים והוא רופא שיניים מקצועי ואמין מאוד. הבחירה לעבור טיפולי שיניים אצל רופא אמין – תהיה שווה לנו הרבה מאוד, כאשר נקבל טיפול מסור, מקצועי ואיכותי ברמה הגבוה ביותר שיש בארץ ובכלל בעולם המערבי.

השתלת חניכיים בירושלים – האם ניתן להשתיל לכל אחד חניכיים?

השתלת חניכיים בירושלים על ידי רופא מומחה כמו ד"ר אבי בביוב יכולה לשפר מאוד את איכות החיים שלנו. למעשה, לא ניתן להשתיל לכל אחד חניכיים. בשביל שתהיה אפשרות להשתיל לאדם מסוים חניכיים הוא חייב לעבור בדיקות מקדימות כמו למשל מדידות של הפה והגודל של והעובי של העצמות בו. יש אנשים שיש להם עצמות דקות מאוד בפה בלסת למשל ואז לא ניתן מבחינה טכנית ומעשית להשתיל להם חניכיים מלאכותיות. ההשתלה עצמה כרוכה במספר טיפולי שיניים שונים לאורך מספר חודשים (צריך זמן התאוששות בין כל טיפול וטיפול).

למה חשוב לטפל בבריאות הפה והשיניים שלנו?

חשוב מאוד שנדע לטפל בבריאות הפה והשיניים שלנו. כאשר אנחנו מטפלים בבריאות הפה והשניים שלנו אנחנו יכולים להימנע ממצבי קיצוניים של תחלואה או זיהומים בשן ופה שדורשים ניתוחים כמו ניתוח השתלת חניכיים בירושלים. כל מי שסובל מבעיות שיניים יודע עד כמה זה כואב ומציק וכמה זה יכול לפגוע באיכות החיים שלנו. אם אנחנו סובלים מבעיות שיניים חמורות אנחנו חייבים לטפל בפה ובשיניים שלנו ולא לזלזל או לחסוך על כך.

איך אנחנו יכולים לשמור על בריאות הפה והשיניים שלנו?

השתלת חניכיים בירושלים הם טיפול שרוב האנשים היו רוצים להימנע ממנו. אם אנחנו רוצים שלמור על בריאות הפה והשיניים שלנו אנחנו חייבים ללכת לטיפולים תקופתיים ושגרתיים אצל שיננית ורופא שיניים מומחה. עוד חשוב לשים לב שאנחנו מקפידים על צחצוח שיניים ועל פעולות כמו ניקוי השיניים וחלל הפה עם חוט דנטלי ומי פה לאחר כל ארוחה.

בסופו של דבר, כולנו נולדים עם מספר קבוע של שיניים ועם פה אחד. בדיוק כמו שאנחנו שומרים על הבריאות של איברים אחרים בגוף שלנו כמו הלב או הריאות אנחנו חייבים לדעת לשמור גם על הבריאות של השיניים שלנו. פעילויות שונות כמו שתיית קפה מרובה, אכילת אוכל עתיר בסוכר או עישון – יכולות לפגוע בבריאות השיניים שלנו וכדאי לנו להימנע מהן לחלוטין או להמעיט בהן כמה שעד אפשר.

בשיניים שלנו אנחנו צריכים להתחיל לטפל כבר בגיל צעיר מאוד (זוהי האחריות שלנו שאנחנו הורים לילדים ועלינו להתחיל לטפל בשיניים של הילדים שלנו כבר בגיל ינקות).