זנבוק של אסוס, לנובו יוגה, HP פביליון או אולי המקבוק של אפל? אספנו לכם 5 מחשבים ניידים מומלצים שנחשבים לפופולריים ביותר בעולם ונמכרים גם בישראל. סקרנים? כל הפרטים, בכתבה הבאה.

מוצרי הטכנולוגיה בכלל והמחשבים הניידים בפרט, מתעדכנים ללא הרף מדי תקופה, והמחשבים של היום, הם כבר לא המחשבים של מחר. מדי כמה חודשים יוצאים דגמים חדשים של החברות הגדולות והמובילות ומציעים חומרה חזקה וטובה יותר ופיצ'רים חדשים ומתוחכמים.

לפטופים מומלצים ב-2020

אז היום באתר "Best 5", החלטנו לצאת ולבדוק מהם הלפטופים המומלצים והפופולריים ביותר ב-2024 נכון לחודש זה, ואילו מחשבים ניידים זכו בחוות דעת הגולשים הגבוהות ביותר ברשת באתרים המובילים. שימו לב: הכתבה מתעדכנת מדי עת עם מוצרים ודגמים חדשים. הנה התוצאות:

5 לפטופים מומלצים והפופולריים ביותר ב-2024

להלן 5 מחשבי נייד מומלצים שנחשבים לפופולריים ולנמכרים ביותר בעולם ובישראל ב-2024:

1. Asus ZenBook אסוס זנבוק – אחד הפופולריים ביותר בעולם

סדרת הלפטופים של אסוס זנבוק, היא אחת הפופולריות והמצליחות בעולם. מדובר במחשב נייד קטן מאוד השייך למשפחת האולטרבוקס (Ultrabook) ונחשב לאחד ממחשבי הנייד הקטנים והטובים בעולם כשגודל המסך שלו הוא לרוב בין 12 ל-14 אינץ'.

ה-Zenbook מתחרה ישיר במקבוק אייר של אפל ובמחשבים ניידים דומים של חברות כמו לנובו, סמסונג או אייסר. חלק מהדגמים החדשים של ה-Asus Zenbook שמשתייכים לסדרה zenbook 13, מגיעים כבר עם מסך מגע ועוד שלל תכונות מתקדמות.

בין התכונות הבולטות של הזנבוק 13: מחשב קטן וקל מאוד, הטייה אוטומטית של המקלדת, סוללה חזקה שאמורה להחזיק יום שלם, בלוטות' 5.0 ומצלמת אינפרא אדום. את הפופולריות הרבה של ה-zenbook אפשר לראות באלפי חוות הדעת המאומתות באתר אמזון שנותנות ציוני גולשים גבוהים מאוד.

מחיר: ה-zenbook נמכר בארץ בכל הרשתות הגדולות כמו ונע בטווח מחירים של בין 3600 ל-4700 ש"ח. אפשר למצוא את כל הדגמים והסוגים באתר אמזון במחירים אף זולים מכך.

לכל הדגמים של הזנבוק הנמכרים בישראל לחצו כאן

 


2. HP פביליון – אחד הלפטופים המוערכים והאמינים שתמצאו בשוק

לחברת HP מוניטין רב בכל הקשור למחשבים ניידים והיא עומדת על איכות ואמינות כבר שנים רבות. הלפטופים של HP ידועים בעיקר בזכות חיי סלולה טובים וארוכים וטכנולוגיות מתקדמות.

כמו אצל המתחרים, גם HP מציעה מחשב נייד עם מסך מגע בדגם שנקרא HP Pavilion, הנחשב לאחד הדגמים המוצלחים ביותר שלה כשהוא מציע תזוזה של 360 מעלות, מעבד אינטל חזק וטכנולוגיית אודיו מעולה של B&O.

בישראל, הדגם הפופולרי של ה-HP פביליון, הוא הדגם הזה שעלותו היא באיזור ה-3500 ש"ח והוא מציע בנוסף למסך המגע, גם מפרט חזק ועוצמתי הכולל זיכרון 8GB, מעבד אינטל I5, מקלדת מוארת וטכנולוגיה משופרת של מסך ואודיו.

מחיר: דגמי המחשבים הניידים של HP נמכרים בישראל בטווח מחירים של בין 2000 ל-5000 ש"ח.

תוכלו למצוא את כל הדגמים השונים של HP כולל מחירים באתר KSP בעמוד הבא.

 


3. לנובו יוגה (Lenovo Yoga) – מחשב נייד מהפופולריים ביותר בישראל

חברת לנובו היא אחת מחברות המחשבים ניידים הפופולריות ביותר בעולם כשסדרת הדגל שלה "יוגה" (Yoga) היא אחת הנמכרות ביותר, כולל בישראל – בעיקר הודות למסך המדע איתם הם מגיעים.

אחד המאפיינים המרכזיים בלפטופ יוגה של לנובו, הוא שלמרות המפרט הטכני הגבוה איתו הוא מגיע, המחיר שלו נשאר עדיין אטרקטיבי ביחס להיצע וביחס למתחרים העיקריים שלו כמו המקבוק של אפל למשל.

המפרט הטכני של הלנובו יוגה, כולל בין היתר מעבד אינטל חזק, תריס פרטיות המאפשר לסגור את המצלמה כשרוצים, סוללה חזקה שאמורה להחזיק כ-13 שעות, מקלדת מוארת ואפילו עט סטיילוס איתו אפשר לכתוב או לצייר שיכול להיות מצוין לילדים.

בישראל, אחד הדגמים הנמכרים ביותר של הלנובו יוגה, הוא הדגם הזה הכולל מסך מגע שעולה כ-5600 ש"ח באתרים המובילים. גם דגמי ה-IdeaPad של לנובו נחשבים לטובים.

מחיר: כ-5600 ש"ח.

לפרטים נוספים על הדגמים והמחירים של הלנובו יוגה, לחצו כאן

 


4. דל ווסטרו Dell Vostro – אחד הלפטופים הפופולריים ביותר בקטגוריית תמורה למחיר

אם אתם לא מתכוונים להוציא הרבה על מחשב נייד, וזה בסדר, יש הרבה כמוכם, שווה לבדוק את מחשב הנייד מסדרת Vostro של חברת דל (Dell) הידועה, שנחשב ללפטופ פופולרי מאוד בקטגוריית התמורה למחיר.

זאת סדרה המציעה מחשבים זולים יחסית עם מפרט עשיר ואיכותי ועם מעבדים חזקים של אינטל. הדגם הזה למשל, הנמכר ברשת KSP בכ-3400 ש"ח בלבד, מציע מעבד אינטל I5, שבבי אבטחה מתקדמים, מצלמת וידאו מתקדמת עם שלל פונקציות ועוד מפרט לא רע בכלל במחיר מנצח.

מחיר:  החל מ-3000 ש"ח.

לחצו כאן לכל הדגמים והמחירים של הלפטופים של דל

 


5. מקבוק פרו (MacBook Pro) של אפל – אחד המוערכים ביותר בעולם

ולסיום, אי אפשר לדבר על מחשבים ניידים מומלצים מבלי להזכיר ברשימה את אחד המומעדים הרציניים ביותר להיות הלפטופ הטוב בעולם – המקבוק פרו של אפל. כבר בהכרזתו ב-2006 ע"י סטיב ג'ובס, כולם ידעו כי מדובר במחשב שעומד לשנות כללי המשחק בכל הקשור לרמת החומרה והביצועים.

הדגם הפופולרי של המקבוק פרו שנמכר בישראל נכון לזמן זה, הוא המקבוק פרו 13 שמחירו כאן בישראל מתחיל באיזור ה-6700 ש"ח. כאחד מסמלי חברת אפל, המקבוק פרו הוא מחשב חזק שמכוון לקהל המקצועי יותר שמחפש מחשב חזק לעבודה מרובה ומאומצת ועל פי מרבית תגובות הגולשים ברשת, הוא אכן עושה זאת.

המקבוק פרו 13 מגיע עם כרטיס גרפי חזק ביותר ששדרג בהרבה את הדורות הקודמים, סרגל המגע המפורסם שהופך את החיים של המשתמשים לקלים ונוחים, Touch ID, שבב אבטחה ומעבד של אינטל I5.

מחיר: החל מ-6700 ש"ח לדגם הזול ביותר.

תוכלו למצוא את כל הדגמי של המקבוק פרו באתר KSP בעמוד הבא.