מחפשים מצלמת רכב מומלצת? בדקנו וסקרנו מאות מוצרים ברשת וחזרנו עם חמש מצלמות הרכב הטובות ביותר בשוק כיום. כל התוצאות, במדריך הבא.

אחד הגאדג’טים החביבים ביותר, אך גם החשובים מאוד, הם מצלמות הרכב, שבשנים האחרונות התפתחו למוצרים רציניים ואיכותיים במיוחד. אם תבדקו היטב, תוכלו למצוא גם בישראל רכבים רבים שמותקנות בהם מצלמות רכב משוכללות וחדישות.

למי זה טוב ולמה צריך מצלמת רכב?

הצורך המרכזי במצלמת רכב, הוא התיעוד האוטומטי 24/7 של כל מה שקורה בכביש או ברכב בזמן הנסיעה. למה זה חשוב? מכיוון שאם חלילה הייתם מעורבים לא באשמתכם בתאונת דרכים, המצלמה תהפוך להיות העד הטוב ביותר שתוכלו לבקש כדי להוכיח שאתם לא אשמים.

סיבה נוספת וחשובה לא פחות, היא במקרה וקיבלתם דו”ח משטרה על לא עוול בכפיכם, גם אז מצלמת הרכב תהפוך לחברה הטובה ביותר שלכם ותעזור לכם להוכיח שהמשטרה טעתה. בקיצור, למה לא בעצם?

אז איזו מצלמת רכב כדאי לקנות? וכמה זה עולה? פנו לכם 2 דקות ובואו להכיר את 5 מצלמות רכב שלפי שקלול של ביקורות וחוות דעת של אלפי גולשים ברשת ותמורה למחיר, הן הטובות ביותר בשוק.

5 מצלמות רכב מומלצות ב-2023

להלן רשימת 5 מצלמות הרכב הטובות והמומלצות ביותר לפי בדיקה שערכנו בשקלול של ביקורות גולשים, פופולריות ותמורה למחיר:

1. APEMAN Dash Cam

מצלמת רכב אייפמן

מצלמת רכב אייפמן

מצלמת הרכב של apeman (אייפמן) היא ללא ספק הלהיט הגדול ביותר ואחד הבסט-סלרים באתר אמזון. קרוב ל-10,000 גולשים מאומתים שרכשו את המצלמה באמזון, נתנו לה את הציון הכולל 4.4 מתוך 5 ואם נרד לפרטים המדוייקים יותר, אז כ-7000 מתוכם העניקו למצלמה את הציון 5 מתוך 5. בהחלט נתון מספק לכל הדעות.

מבין אלפי הביקורות שנכתבו באמזון, ניתן להבין כי המצלמה מצלמת באיכות טובה ומספקת, גם בלילה, מגיעה עם הוראות התקנה והפעלה ברורות, כוללת מסך גדול מספיק לעבוד איתו ועוד נתונים טובים מאוד.

בעיון בחוות הדעת הרבות, תוכלו למצוא גם קטעי וידאו של גולשים שהעלו לאתר דוגמאות של סרטונים שהמצלמה צילמה, וניתן לראות כי מדובר באיכות טובה ומספקת.

גם למחיר המצלמה יש כמובן שיקול רציני מאוד, והתמורה למחיר במצלמה של אייפמן, שעומד על כ-50 דולר בלבד, בהחלט הופכת את המוצר ללהיט.

מחיר: כ-50 דולר.

לפרטים נוספים ורכישה מאתר אמזון

 

2. YI Smart Dash Camera

מצלמת רכב זאפ

בדקנו גם מהי מצלמת הרכב הפופולרית ביותר באתר זאפ. ובכן, לפי מספר המדרגים, המצלמה YI Smart Dash Camera היא הפופולרית ביותר באתר כשהמחיר סביר יחסית – בין 240 ל-440 ש”ח.

על פי רוב ביקורות וחוות הדעת של הגולשים הישראלים, מדובר במצלמה ש”עושה את העבודה” בכל הקשור לצילום מספר רישוי, הצבע או סוג הרכב. למחיר כזה, זהו נתון שצריך לספק לא מעט צרכנים.

ניתן להתחבר למצלמה מהנייד – שיקול חשוב בבחירת מצלמה לרכב, וכך ניתן להוריד ולהתעסק עם המצלמה בצורה קלה ופשוטה. ביחס של תמורה למחיר, המצלמה הזאת, בהחלט יכולה להיות אחת הטובות שמוצעות בשוק נכון לעכשיו.

מחיר: בין 240 ל-440 ש”ח.

לפרטים נוספים ורכישה מאתר זאפ

 

3. Xiaomi 70mai

מצלמת רכב של שיאומי

מצלמת רכב של שיאומי

באתר Gearbest הפופולרי מאוד בקרב הישראלים, מצלמת הרכב המומלצת ביותר על פי ביקורות הגולשים שכבר רכשו את המוצר, היא המצלמה של חברת שיאומי – Xiaomi 70mai. מדובר במצלמה איכותית הכוללת סנסור של סוני, שליטה קולית, wi-fi, וזווית ראייה של 130 מעלות.

קרוב ל-700 גולשים כתבו חוות דעת באתר הפופולרי על מצלמת הרכב של שיאומי, כשמתוכם כ-540 גולשים העניקו למצלמה את הציון 5 מתוך 5 ודיווחו על איכות מעולה ותמורה מעולה למחיר. בשקלול כל הפרטמרים, מדובר בהחלט במוצר שווה ומומלץ שמציע מחיר סביר והגיוני והרבה חוות דעת שמבטיחות איכות טובה.

מחיר: כ-45 דולר.

לפרטים נוספים ורכישה מאתר Gearbest

 

4. Vantrue N2 Pro

מצלמת רכב vantrue

מצלמת רכב vantrue

חברת Vantrue (וונטרו) נחשבת לאחת החברות הטובות והמובילות בתחום מצלמות הרכב. המצלמות של Vantrue, יקרות יותר מהמצלמות הסטנדרטיות ולכן מתאימות בעיקר למי שאין בעיה להשקיע כסף ברכישת מצלמת רכב. אחד הדגמים הפופולריים והאיכותיים ביותר של החברה הוא הדגם Vantrue N2 Pro שזכה לציון 4.4 מתוך 5 על פי כ-10,000 ביקורות מאומתות של גולשים באתר אמזון.

מומלץ מאוד לקרוא את חוות הדעת של הגולשים הרבים באמזון שמדווחים על מצלמה סופר איכותית עם צילום ואיכות מעולה גם בלילה, קלה מאוד להתקנה ולהפעלה וכמובן על חברה איכותית עם מוניטין מעולה. מתאים בעיקר לבעלי תקציב גבוה.

מחיר: כ-200 דולר.

לפרטים נוספים ורכישה מאתר אמזון

 

5. Rexing V1

מצלמת רכב rexing

מצלמת רכב rexing

ונסיים עם עוד אחת ממצלמות הרכב הנמכרות ביותר באתר אמזון – מצלמת הרכב של חברת Rexing בדגם V1. קרוב ל-9000 ביקורות וחוות דעת נכתבו על המצלמה באמזון והציון המשוקלל הוא 4.3 מתוך 5 כשכ-70 אחוז מתוכם נתנו למצלמה את הציון 5 מתוך 5! מבחינת המחיר, מדובר במוצר בטווח המחיר הבינוני שעומד על כ-90 דולר ומתאים למי שמוכן להוסיף קצת אקסטרה כדי לרכוש מצלמת רכב איכותית.

הדגם הנ”ל, מציע איכות וידאו של 1080p, צילום קדמי בלבד, זווית צילום של 170 מעלות, חיבור לווי-פיי, וסנסור של חברת OV. הביקורות הרבות באמזון מדווחות בנוסף לנתונים הגבוהים, גם על מתקן תלייה איכותי ונוח, יכולת להשתיק או להחזיר את המיקרופון בלחיצת כפתור, ויכולת התמשקות ל-GPS. בהחלט מוצר מומלץ למי שמוכן להוציא עוד כמה שקלים מהכיס.

מחיר: כ-90 דולר.

לפרטים נוספים ורכישה מאתר אמזון