עונת החורף, כידוע, מחייבת אותנו להכין את רכבנו בשביל שנוכל לנהוג בצורה בטוחה. אנחנו צריכים להקפיד לבצע בדיקות מתאימות ולהתאים את הרכב לפני שיתחילו הגשמים אשר עלולים להפוך את הכבישים למסוכנים.

מלבד בדיקות וטיפולים שונים, ישנו דבר נוסף שאנחנו צריכים לעשות לפני שהחורף יתחיל ואנו נוכל לנהוג ברכב בצורה בטוחה וזה לרכוש ביטוח רכב מתאים. על פניו, אנחנו אמורים לעשות את זה פעם בשנה כאשר תקופת הפוליסה מסתיימת ואנחנו צריכים לחדש אותה. עם זאת, יהיה נכון מצידנו לעשות את זה כשאנחנו יודעים שהפוליסה שלנו מתאימה לתקופה זו.

כידוע, כל בעל רכב צריך לרכוש ביטוח חובה על פי דרישת המדינה, על מנת שיהיה כיסוי ביטוחי במקרה של פגיעה בנוסעים, הולכי רגל או גורמים אחרים שאינם מבוטחים. בנוסף, כל בעל רכב צריך לוודא שיש לו ביטוח מקיף או ביטוח צד ג'. אלה יאפשרו לו גם להתמודד עם מקרים של תקלות, בעיות ונזקים לרכב (ביטוח מקיף), וגם במקרים של פגיעה ברכוש של גורמים אחרים (ביטוח צד ג').

מתחילים להתכונן לחורף - כך תבטחו את הרכב לפני שמתחילים הגשמים

מתחילים להתכונן לחורף – כך תבטחו את הרכב לפני שמתחילים הגשמים

במאמר זה נבחן, כיצד רוכשים פוליסת ביטוח שיכולה לעזור לנו להכין את הרכב שלנו לחורף או לפחות לעזור לנו להתמודד עם השלכות של נהיגה בתקופה זו או סיכונים שיכולים לבוא לידי ביטוי בצורות שונות.

כיצד פוליסות ביטוח רכב יכולות לשרת אותנו בחורף?

בעיקרון, אפשר לומר שישנם שלושה-ארבעה דברים עיקריים שקושרים בין פוליסות ביטוח לבין נהיגה בחורף. חלק מהדברים קשורים להיבטים אקטיביים וחלק לדברים פאסיביים שאין לנו בהכרח שליטה עליהם.

למשל, פוליסת ביטוח יכולה לספק לנו כיסויים לשורה ארוכה של תקלות ובעיות, אשר בחורף רמת הסיכוי שיוצרו עולה. כבישים חלקים וראות לקויה שיכולים להעלות את הסיכוי לתאונות בעיר ומחוצה לה.

מעבר לכך, פוליסת ביטוח מאפשרת לנו לקבל כיסוי לשירותי דרכים במידה ונתקע (סיכוי גדול יותר שזה יקרה בחורף בגלל שיטפונות והצפות). אנחנו צריכים לקחת בחשבון שהפוליסה אמורה לכסות מקרים של נזקי טבע לרכב, בין אם זה כתוצאה מנפילה של פריטים שונים כתוצאה מרוחות וסערות ובין אם זה מסיבות אחרות.

יחד עם כל זה, אנחנו צריכים גם להתייחס לעובדה שעלינו לנהוג בצורה זהירה יותר ולהתאים את עצמנו לתנאי הכביש בחורף. גם הפוליסות השונות, בפרט ביטוח חובה, צריכות לקחת בחשבון את הסיכונים האפשריים.

כיצד רוכשים ביטח רכב בחורף בצורה נכונה?

בשביל לרכוש ביטוח רכב בצורה נכונה באופן כללי ובפרט בחורף, עלינו לפנות לאתר Wobi, שם נוכל ליהנות ממנוע השוואת מחירים מתקדם. נקבל הצעות מחברות ביטוח שונות, נוכל להשוות ביניהן ואז להחליט איזו פוליסה מתאימה לצרכים שלנו ובאילו תנאים. כך נוכל לרכוש פוליסה בצורה חכמה.