העפעפיים שלנו הם למעשה שקים של עור שנמצאים מתחת לעיניים שלנו. ניתוח עפעפיים הוא ניתוח בו מרימים ומותחים את השקים האלו כך שהם לא יהיו שקועים למטה ויראו מקומטים. עפעפיים שקועים או מקומטים גורמים גם לגברים וגם לנשים להיראות עייפים ומבוגרים יותר.

ככל שאנחנו מתבגרים "השקיות" מתחת לעיניים שלנו נופלות יותר ואז המראה שלנו נראה פחות רענן וצעיר. אנשים שהעפעפיים שלהם למעלה עושים רושם של אנשים צעירים יותר שהם מטופחים ויפים מאוד וזה לא משנה מה הגיל האמיתי שלהם.

האם ניתוח עפעפיים הוא ניתוח מסוכן?

ניתוח עפעפיים הוא אמנם ניתוח פלסטי – אך הוא בהחלט לא ניתוח מסוכן. הניתוח עצמו נעשה תחת הרדמה והוא לא כואב. אחרי הניתוח אנחנו יכולים לחוש כאב – אך זהו לא כאב עז מאוד וכדורים נגד כאבים יכולים לסייע להתמודד אתו והוא עובר אחרי מספר ימים.

הניתוח עצמו מקובל מאוד בכל העולם ויש אנשים שהצורך שלהם בניתוח הוא רפואי ולא אסתטי בלבד. קופות החולים ממנות את הניתוח הזה למי שיש לו צורך רפואי בו ולפעמים הן גם ממנות באופן חלקי את הניתוח למי שרוצה לעשות אותו מסיבות אסתטיות (כמובן שזה משתנה מאדם לאדם ותלוי במצב הבריאותי שלו וסוג ביטוח הבריאות שיש לו).

האם כדאי לנו לנתח את העפעפיים שלנו?

השאלה האם כדאי לנו לנתח את העפעפיים שלנו היא שאלה טובה מאוד והתשובה עליה אישית מאוד ומשתנה מאדם לאדם. יש אנשים שלא מפריע להם שהם נראים מבוגרים יותר בגלל מראה העיניים שלהם ולא אכפת להם שרואים בהם מזדקנים ושהם כבר לא בני 20.

לאנשים אחרים המראה האישי והאסתטי חשוב מאוד וחשוב להם להיראות צעירים. אם המראה האישי שלנו חשוב לנו ואנחנו רוצים להיראות צעירים יותר מכפי שאנחנו נראים כדאי לנו לעבור ניתוח עפעפיים.

האם ניתוח עפעפיים יכולים לסייע לנו להיראות צעירים יותר?

ניתוח עפעפיים יכול לסייע להיראות צעירים יותר – אך גם רק עד גבול מסוים. יש אין גבול למספר הניתוחים הפלסטיים שאנחנו יכולים לעבור, אך ניתוח העפעפיים שלנו נחשב לניתוח פלסטי קל יחסית שמחזיר את המראה שלנו לכעשרים שנה קודם לכן. כלומר, הניתוח מחזיר לנו את המראה הטבעי שהיה לנו שהיינו צעירים יותר.

בסופו של דבר, הבחירה האם לעבור ניתוח פלסטי או לא היא בחירה אישית מאוד. חשוב שנדע שבכל ניתוח יש סיכונים ויתרונות וחסרונות. תמיד כדאי לנו לבחור לעבור את הניתוח אם אנחנו רוצים בכך ושלמים עם ההחלטה שלנו. כיום, הרבה יותר מקובל לעבור ניתוחים וטיפולים פלסטיים ואין בכך שום בושה.

אם החלטנו לעבור את הניתוח, חשוב שרק מנתח פלסטי מקצועי ומומחה ינתח אותנו. אסור שנתפשר על איכות הרופא והטיפול הרפואי שנקבל – כי הבריאות האישית שלנו תלויה בכך.