עיצוב וסידור פרחים לחתונה - תנו לנו לשדרג לכם את האירוע! - Best 5

סידור ועיצוב
פרחים לחתונה

תנו לנו לשדרג לכם את האירוע

עיצוב וסידור פרחים לחתונה - תנו לנו לשדרג לכם את האירוע!

עיצובי פרחים לחתונה

אם יש משהו שבאמת אסור לוותר עליו בתכנון ראוי לחתונה מושלמת, הוא עיצוב וסידור פרחים. בחירה נכונה של הפרחים ועיצובם, תהפוך את החתונה שלכם לאירוע חד פעמי ולחוויה בלתי נשכחת.

אז מה אנחנו מציעים?

עיצוב פרחים לחתונה

עיצוב פרחים לחופה ולשולחנות

קירות פרחים

קירות פרחים

זרי כלה

זרי כלה וקישוטי רכב

פנו אלינו ונשמח לתת לכם את השירות הטוב ביותר

    מה תמצאו אצלנו?

    שירות ואמינות

    שירות ואמינות אצלנו זה לא סלוגן. זה הסמל ומה שמייצג אותנו יותר מהכל. כל לקוח שלנו ירגיש כמו מלך מהרגע הראשון ועד האחרון. ללא פשרות.

    מחירים נוחים והוגנים

    התמחור שלנו הוא חכם והגיוני. נסו אותנו ותיווכחו בעצמכם. תוכלו למצוא אצלנו אפשרויות רבות ומגוונות בתמחור רחב שיכול להתאים לכל סוג לקוח ולכל סוג תקציב. 

    פריסה בכל הארץ

    אנחנו מגיעים לכל איזור בארץ. לא משנה היכן החתונה שלכם, אנחנו נהיה שם ונעמוד בזמנים כמו שעון שוויצרי. צפון, דרום, מרכז – לנו זה לא משנה. הסירו דאגה מליבכם.

    ספרו לנו על האירוע שלכם ונעצב לכם את החתונה המושלמת

    הניסיון הרב שצברנו עם השנים, שם אתכם בידיים בטוחות עם השירות האמין והמנוסה ביותר ובמחירים הנוחים וההגיוניים ביותר. איתנו אתם יכולים להיות רגועים.

    דברו איתנו

    המדריך שלנו - כך תבחרו עיצוב פרחים לחתונה!

    איך תדעו לבחור את המעצב המושלם? מהם המחירים הממוצעים? כמה זה יעלה לכם ב-2023? ועוד טיפים והמלצות חשובות – קבלו את המדריך השלם על סידור פרחים לחתונה ב-2023!

    תוכן עניינים

    חתונה מושלמת היא חתונה שדאגו בה לכל פרט ופרט, גם אם הוא נראה קטן וחסר משמעות. וזאת בדיוק הסיבה האמיתית שסידור פרחים לחתונה הוא מרכיב חובה לכל מי שרוצה חתונה מושלמת ובלתי נשכחת.

    אם גם אתם כבר הבנתם את זה, אז אתם בהחלט נמצאים במקום הנכון, כי היום, במדריך הבא, נלמד ונדריך אתכם בכל מה שחשוב לדעת על עיצוב וסידור פרחים לחתונה – מהן השיטות המומלצות, איך לבחור במעצב הנכון, מהם המחירים הממוצעים וכמה זה יעלה לכם ב-2023. אז פנו לכם כמה דקות, ובואו נתחיל.

    אז מה בדיוק סידור פרחים לחתונה ולמה צריך את זה?

    ובכן, כדי ליצור אווירה מושלמת לחתונה, צריך מכלול שלם של אלמנטים שביחד, יוצרים קונספט עיצובי שלם. זה מתחיל בעיצוב האולם עצמו, ממשיך בתאורה נכונה ומסתיים בחגיגה של צבעים, עליהם אחראים בעיקר הפרחים.

    את הפרחים בחתונה, ניתן למצוא כמעט בכל מקום. זה יכול להתחיל בעיצוב פרחים לחופה ולקבלת הפנים, תוכלו למצוא אותם באיזור הכורסאות ופינות הזולה למשל, וכמובן על שולחנות האורחים, שם הם באים לידי ביטוי בצורה המושלמת ביותר.

    איזה סגנון של עיצוב פרחים כדאי לבחור?

    כלל הברזל בסידור פרחים לחתונה, הוא שאין כלל ברזל. בעיצוב באופן כללי, אין כללים או חוקים, והחוק היחיד שחשוב, הוא החוק שיצרתם לעצמכם. אם אתם נמשכים לסגנון עיצוב מודרני למשל, כדאי ללכת על פרחים צבעוניים ועזים במיוחד, אם אתם אוהבים להיות בולטים, כדאי ללכת על כיוון של קווים לא סימטריים, ואם אתם הטיפוס הקלאסי והשמרן, לכו על קו אחיד של צבע אחד או שניים מרגיעים.

    כמה עולה סידור פרחים לחתונה ב-2023? ואיך נקבע המחיר?

    טוב, הגענו לחלק שבוודאי יעניין רבים כאן והוא המחירים הממוצעים. אז כדי לדעת מהו המחיר הממוצע לסידורי פרחים לחתונה ב-2021, החלטנו לשנס מותניים ולבדוק מהם המחירים בין הספקים המובילים בשוק וחזרנו עם תוצאות.

    בדרך כלל, מחיר סידור פרחים לחתונה נקבע לפי כמות הזרים שאתם בוחרים לרכוש. כך נהוג לתמחר אותם בתחום זה. ישנם חברות וספקים שמציעים קטלוג מוכן של זרים מוכנים בסגנונות שונים שמקוטלגים כבר לפי מחיר ולפי סגנון וכל שעליכם לעשות, הוא לבחור את הסוג וסגנון הזר ואת הכמות, וכך לדעת במדוייק מהן המחיר הסופי.

    אז מהו המחיר הממוצע לזר? ובכן, לאחר בדיקה מעמיקה בקרב חברות מובילות ומומחים המתמחים בעיצוב וסידור זרי פרחים לחתונה, מצאנו כי טווח המחירים לזר פרחים מוכן נע בגדול בין 150 ש”ח לזר קטן ויכול להגיע עד ל-800 או 900 ש”ח לזר ענק. באמצע, תוכלו למצוא זרים בינוניים שיעלו לכם כ-300 או 400 ש”ח.

    עכשיו כדי להגיע למחיר הסופי, חישבו איזה גדול זר אתם מעוניינים והכפילו את המחיר הממוצע של גודל הזר במספר השולחנות שיהיו בחתונה שלכם. כך למשל, אם אתם מעוניינים בזר פרחים קטן על כל שולחן ובחתונה שלכם צפויים להיות 25 שולחנות, המחיר הכולל יהיה באיזור ה-7500 ש”ח (300X25).

    איך לבחור מעצב פרחים מושלם לחתונה שלכם?

    ישנם שני פרמטרים הנחשבים לחשובים ולמשפיעים ביותר בבחירת חברה מומלצת לסידור פרחים לחתונה – הראשון הוא האיכות והשני הוא המחיר. את האחרון קל לבדוק, פשוט יוצרים קשר עם הספק ומקבלים הצעת מחיר מדוייקת לחתונה שלכם. לגבי האיכות, כאן כבר האתגר הוא קשה יותר, אך גם עליו ניתן להתגבר.

    אז איך יודעים לבחור מעצב טוב? ובכן, קודם כל, חובה לראות עבודות קודמות של המעצב. בקשו לראות סגנונות שונים ותמונות של סידורי פרחים מאירועים וחתונות עבר. זאת הדרך הטובה ביותר להתרשם מהמעצב. המלצה נוספת היא פה לאוזן. חפשו ושאלו זוגות שאתם מכירים וסומכים עליהם וקחו מהם המלצות אישיות. את מי הם בחרו? מה היו המחירים? והכי חשוב – האם הם היו מרוצים?

    אחרי ששני הפרמטרים החשובים מאחוריכם (מחיר ואיכות), כדאי ושווה להקדיש גם תשומת לב לשירות. האם המעצב שדיברתם איתו נחמד? האם הוא סבלני? סימנים מוקדמים לחסר סבלנות כבר בשלב ההתחלה, יכולים לנבא היטב מה יקרה ביום החתונה עצמו. לכן, גם פרמטר זה הוא חשוב לא פחות.

    זהו, אם הגעתם עד לכאן, אתם כבר יודעים הרבה יותר ממה שידעתם קודם על סידור פרחים לחתונה. עכשיו, מה שנותר לעשות, הוא להיות אקטיביים, בחרו לכם כמה ספקים מובילים שסיננתם ובקשו לראות עבודות קודמות ואת הסוגים השונים של זרי הפרחים, בקשו הצעת מחיר מדוייקת ומותאמת לאירוע שלכם ושימו לב גם לפרטים הקטנים ולשירות שאתם מקבלים.

    שיהיה מזל טוב והרבה בהצלחה…

    בנייה ועיצוב אתר: ZR-Active