עם מרחק נסיעה שלעיתים מצטמצם עד עשרים דקות מתל אביב, ולעיתים מאפשר 40 דקות לירושלים הבירה, ראשון לציון זוכה להרבה תשומת לב ממשקיעים מכל הארץ, ובצדק. דירות בראשון לציון נמכרות במחירים מרשימים, אך מאגר הדירות לא אוזל, ולצד הבניה המסיבית בעיר ישנם אלו המצליחים לאתר דירות במחיר נוח, מתחת למחיר השוק, לעסקאות משתלמות במיוחד.

היתרונות של ראשון לציון הופכות אותה ליעד מגורים נחשק, מה שהופך את החיים של המשקיעים לקלים במיוחד. אין נוח יותר מאשר לקנות דירה ולהשכיר אותה מיד, בלי לבזבז חודש שכירות על דירה ללא דיירים. התשואה לא נפגמת אפילו לרגע בראשון לציון, אז המיקום אידיאלי למשקיעים לטווח ארוך.

איפה הכי משתלם בראשון לציון?

ראשון לציון לא שונה מערים אחרות בכל המדדים להשקעה, וכמובן שככל שאתם קרובים יותר למרכז העיר, קל יותר להשכיר. ובכל זאת, אזורי וילות גם הם מבוקשים, וכאשר מדובר בעיר עם אוכלוסייה של קרוב לשלוש מאות אלף תושבים, לא צריכה להיות בעיה למכור או להשכיר בכל שכונה בעיר.

בתור משקיעים, השכונות הטובות ביותר הן לא בהכרח השכונות היקרות יותר, ואולי אפילו להיפך. ההזדמנויות מחכות לרוב במקומות שהערך שלהם עדיין לא מיצה את עצמו, ואל תשכחו שנדיר בימינו ששכונה שנחשבת פחות טובה תישאר כך.

שכונות אלו מהוות כר פורה להצלחה בנדל"ן, שכן בשכונות האלו, ודווקא בהן, תוכלו למצוא דירות במחירים נגישים במיוחד, בידיעה שעוד שנה, שנתיים, חמש שנים, העלייה היחסית בערך הדירה תהיה הרבה מעבר למה שהיא הייתה במידה והייתם רוכשים בשכונה יקרה יותר, אז תחשבו טוב לפני שאתם מוציאים סתם כסף.

יש עוד דירות בראשון לציון שמזמינות משקיעים חכמים לבצע עסקאות של קניה, שדרוג ומכירה מהירה, מה שהופך את העיר ליעד סופר מבוקש, גם למשקיעים, וגם לאנשים שפשוט מחפשים עסקה טובה כדי לעבור לגור בעיר גדולה ונוחה, ולהקים שם משפחה.

זה, כמובן, עוד יתרון ענק שיש לראשון לציון, וזה שהיא עיר מבוססת, הרביעית בגודלה מבחינת אוכלוסייה בישראל, מה שאומר שאתם יכולים לישון בשקט בידיעה שהנכס שלכם יושכר אם תרצו, ויימכר אם תרצו, בלי הרבה בעיה. ביקוש תמיד יש.

קצת מזכיר את באר שבע

משקיעים וותיקים בוודאי קוראים את המאמר הזה וחושבים על דירות בבאר שבע, ועל הזינוקים שקרו שם במהלך השנים במחירי הנדל"ן. יחי ההבדל הקטן, בעוד שראשון לציון יושבת במרחק של כמה שירים ברדיו, ואולי כמה פרסומות, נסיעה מבאר שבע לתל אביב תדרוש מכם דיסק שלם, ושיחת טלפון מעניינת.

נכון, מבחינת משקיעים רבים זה לא משנה, אך המרחקים הללו משמעותיים למי שרוכש לצורך מגורים. המרחק מהמרכז הוא אומדן חשוב, אך מחירי הדירות, התשואה היפה והעובדה שהעיר בפיתוח מתמיד הופכים כולם את ההשקעה דווקא על דירות בבאר שבע לכדאית גם היום, למי שאין לו את הסכומים הנדרשים לדירה בראשון לציון.