אוהלים ברמה גבוהה מהווים פיתרון לוגיסטי מתקדם מזה שנים. לא כולם מודעים לכך, אך מי שכן, הנושא פותח בפניו אינספור דרכים יצירתיות להפקת אירועים, אחסון, קירוי וכיו"ב. השימוש באוהלים אלו נפוץ בכל העולם, ולאחרונה גם בישראל.

יש חברות ופרטיים אשר משתמשים בפתרון הזה כבר זמן רב גם כאן, אבל הגל הגדול של השימוש באוהלים להשכרה למטרות מגוונות קורה ממש בחמש השנים האחרונות.

אוהלים מלווים את בני האדם מאז ומעולם, אבל הרמה שלהם, החומרים מהם הם עשויים, והיצירתיות הנכנסת לעיצוב ולהקמה שלהם, הופכת את האוהלים המודרניים למשהו אחר. משהו שונה.

החומרים המתקדמים הופכים אותם לעמידים במיוחד בפני מזג האוויר, כך שאוהלים אלו, שמוקמים נכון עם תשתית נבונה, יוצרים מחסה מושלם לכל אירוע, בין אם בגשם זלעפות, בשמש חורכת או ברוח חזקה, מי שבפנים ירגיש בבית, או יותר נכון – באירוע.

אוהלים להשכרה מתאימים להרבה מצבים:

אפשר להשתמש באוהלים להשכרה במגוון דרכים, חלק מהן נציג כאן:

  • קירוי בריכות – בין אם הבריכה הפרטית שלכם בחצר הבית, או בין אם בבריכה הציבורית או בקאנטרי, הרי שבריכה חיצונית צריכה קירוי שקל להקים, משהו עמיד וחזק שיכול לפגוש את השמש החזקה ואת הגשמים הכבדים, ולתת שירות לאורך שנים.
  • אחסנה של ציוד – בין אם מדובר באוהל שישמש כמחסן ארעי לתקופה מסוימת, כמו בפסטיבלים ואירועים שונים הדורשים מחסנים זמינים ונגישים במקום מאוד ספציפי לזמן מאוד מסוים, או בין אם מדובר באוהל קבע שנועד לשמש מחסן שקל יותר להקים ולתחזק מאשר בנייה קונבנציונלית שעולה הרבה מאוד כסף, השכרת אוהל מקצועי מהווה פיתרון מעולה לכך.
  • אירועים שונים – כפי שכבר ציינו, אוהלים להשכרה לאירועים הם אוהלים נוחים, יעילים וקלים לתפעול, וככאלו הם מהווים פיתרון מצוין ואף נגיש כלכלית לכל מי שרוצה להפיק אירוע בחצר, בחיק הטבע, על דק או על גג, ובכל מקום בו יש צורך בפיתרון גמיש להקמה.

מה עוד מקבלים חוץ מאוהל?

כשעובדים עם חברות מתמחות כמו אוהלי ישראל, אפשר לקבל שירות לוגיסטי מלא שכולל את כל מה שצריך מסביב להקמת האוהל עצמו, ומעבר לאוהל עצמו. אוהלים להשכרה יכולים להגיע כאוהל בלבד, או כאוהל משודרג, וכחבילה הכוללת שירותים נלווים נוספים והכרחיים.

חלק מהשירות במידת הצורך כמובן, יכול לכלול ריהוט לאירוע, כולל שולחנות, כיסאות, פופים (כריות ישיבה), מערכות בר, פינות ישיבה, וכיו"ב. בנוסף, ציוד לוגיסטי כגון במות, מחסומים וגדרות, עמודי תור וחבלול, מחסומים לעיריות ולשיטור, ועוד פתרונות רבים לכל סוג אירוע שמתרחש בחוץ.

המהלך הנבון ביותר הוא פשוט להתייעץ, ליצור קשר ולקבל את הייעוץ המקצועי ביותר בכדי להבין מה יכול לשרת אתכם ואת הצלחת האירוע שלכם בצורה הטובה ביותר. ברגע שהבנתם מה אתם צריכים, ובניתם את התוכנית לפרישת האירוע ברמה הלוגיסטית, אפשרו למקצוענים לבצע את עבודתם, והמשיכו אתם לשלבים הבאים בהפקת האירוע.