לא רק אתר נקסט מציע בגדים שווים בגרושים ובמשלוחים מהירים. הנה כמה אלטרנטיבות לא פחות ראויות שבהן תוכלו למצוא בגדים מדהימים במחירים לא נתפסים כולל משלוח לישראל.

אתר חנות האופנה הבריטית נקסט (Next) הוא ללא ספק אחד האתרים הידועים והפופולריים ביותר לקניית בגדים ברשת בקרב הצרכנים הישראלים. לא ברור בדיוק מדוע זה קרה ומדוע דווקא האתר הבריטי הזה מתוך עשרות אתרים גדולים נוספים, תפס את תשומת ליבם של כל כך הרבה צרכנים ישראלים, אבל כיום זאת כבר עובדה מוגמרת.

אז אם כבר הספקתם לחרוש על נקסט מלאחור ומלפנים, ואתם מרגישים שמיציתם אותו, היום החלטנו כאן באתר להכיר לכם כמה אלטרנטיבות לא פחות ראויות וטובות לנקסט. אז אם אתם מחפשים עוד אתרים שמציעים רפרטואר מגוון של כל סוגי מוצרי ההלבשה, מחירים נוחים וזולים ושירות משלוחים נוח ומהיר לישראל, הנה 3 אתרים שאתם חייבים להכיר.

3 אתרים מומלצים ודומים לאתר Next

להלן רשימה של 3 אתרים ידועים וגדולים הנחשבים למתחרים צמודים לאתר נקסט הפופולרי:

1. אסוס (Asos)

אתר אסוס

אתר אסוס

האמת שעבור רבים גם אתר האופנה הידוע אסוס הוא מותג ידוע לא פחות מנקסט, אך אנו נתקלנו ברבים שעדיין לא שמעו על האתר הגדול והמצליח שישראלים וישראליות רבות כבר למדו להכיר. אז מדובר בחברת ענק בריטית שהוקמה עוד בתחילת שנות ה-2000, אך הפכה למותג אינטרנטי פופולרי רק בעשור האחרון.

יחד עם נקסט, אמזון, אי ביי ועלי אקספרס, אסוס היא אחת מחמש החנויות הזרות האהובות והפופולריות ביותר בישראל ואלפי ישראלים מזמינים מהאתר על בסיס קבוע. האתר מציע את כל סוגי ההלבשה כשהם מחולקים לפי בגדים לגברים או בגדים לנשים. תוכלו למצוא באתר חולצות, מכנסיים, שמלות, נעליים, תיקים ומה לא. המשלוחים לישראל עולים כ-10 פאונד וניתן לבחור בין כמה אפשרויות שונות.

מחירים: החל מ-5 פאונד.

לאתר אסוס

 

2. Missguided (מיסגיידד)

אתר מיסגיידד

אתר מיסגיידד

אתר Missguided הוא אחד האתרים השיקים והמדליקים ביותר לרכישת בגדים ברשת. האתר מיועד לנשים ונחשב לאחד המעניינים והבולטים בתחום. מכיוון שזהו אתר שעדיין לא נחשף לקהל הישראלי, יש לכם (או יותר נכון לומר לכן) הזדמנות פז למצוא קו אופנה חדש וייחודי ללא מתחרים.

תוכלו למצוא באתר אלפי מוצרים שונים מכל קטגוריות ההלבשה – בגדי ים, תיקים, סווטרש, מעילים, נעליים, חליפות, אקססוריז ועוד. המחירים באתר מיסגיידד זולים ונוחים, ובהחלט אטרקטיביים בהרבה מכל בוטיק אופנה תל אביבי וכמובן – האתר מציע משלוחים גם לישראל.

מחירים: החל מ-5 פאונד.

לאתר מיסגיידד

 

3. BooHoo (בוהו)

אתר בוהו

אתר בוהו

עוד אתר פחות מוכר לקהל הישראלי, אך בהחלט מהווה אלטרנטיבה ראויה לאתר נקסט ואסוס, הוא אתר BooHoo (בו-הו). גם אתר זה מציע הלבשה לגברים ולנשים במחירים הגיונים וזולים ומציע משלוחים מהירים וזולים לישראל בעלות תוספת של כ-10 פאונד.

מגוון המוצרים באתר boohoo הוא עצום כשלפי החברה, כ-500 דגמים חדשים מצטרפים למוצרי החברה מדי שבוע. קו האופנה של החברה מכוון בעיקר לקהל הצעיר, לגילאי 16-30 ומציע מעל 36,000 מוצרי הלבשה שונים כשהדגש הוא על מחירים זולים ומשלוחים מהירים. כך למשל, בשיטוט מהיר שעשינו באתר, מצאנו סווטרשרט דיסני ב-15 פאונד בלבד, שמלת מיני ב-7.5 פאונד ועוד מגוון מציאות. בקיצור, שווה בדיקה.

מחירים: החל מ-5 פאונד.

לאתר בוהו