מתכננים להקליט שיר לאירוע באולפן? הכנו לכם מדריך מקוצר אבל מפורט שיעזור לכם איך לבחור את השיר הנכון, מהן האפשרויות העומדות בפניכם ועוד כמה טיפים חשובים.

אירוע משמח מתקרב ואתם רוצים להפתיע? הקלטת שיר לאירוע באולפן הקלטות מקצועי אפשרית לכל אחד ואחת, ליחידים ועד הקלטת שיר קבוצתית לאירוע. מי מקליט שיר לאירוע? עבור אילו אירועים? האם צריך לדעת לשיר? איך לבחור שיר לאירוע? מה עושים באולפן ההקלטות? ואיך הופכים את השיר לקליפ לאירוע?

הקלטת שיר לאירוע: מתאים לכל אירוע ולכל אדם

אחת ההפתעות המקוריות לאירוע היא הקלטת שיר באולפן הקלטות, אטרקציה לאירוע שהפכה ללהיט חם בתחילת העשור הקודם והיום ממשיכה להיות מבוקשת מאוד לאירוע רבים.

הסיבה שבעלי השמחה או המשפחה והחברים של החוגגים בוחרים בהקלטת שיר היא המקוריות בכל הקלטה, ישראלים בוחרים שיר מבין אלפי שירי קאבר אפשריים ושרים אותו בהתאם לגוון הקול שלהם – ככה כל הקלטה לא תשמע כמו קודמה וכל אדם או קבוצה הבוחרים לשיר שיר לאירוע יזכו להפתעה מקורית לאירוע.

אירועים רבים מצדיקים הקלטת שיר באולפן הקלטות, בין היתר הקלטת שיר לבת מצווה או בר מצווה, הקלטת שיר לחתונה מהחברים, שיר ליום הולדת, הקלטת שיר לסבתא/סבא, הקלטת שיר מהעובדים באולפן הקלטות ואירועים רבים נוספים שישראלים בוחרים להקליט שיר לכבודם.

לא צריכים לדעת לשיר כדי להקליט שיר לאירוע באולפן הקלטות

הרוב המוחלט של הישראלים שהגיעו להקליט שיר לאירוע באולפן הקלטות מקצועי, אינם זמרים מתחילים או זמרים כלל. המטרה בהקלטת שיר אירוע היא לא להוציא סינגל או להפוך כוכבים אלא להפתיע את האורחים או בעל/ת השמחה, למרות התנאים של המקליטים הזהים לתנאים של הזמרים הגדולים עם אולפן הקלטות המספק איכות סאונד גבוהה מאוד וכן מפיק מוזיקלי מומחה, אתם לא צריכים להציג יכולות ווקאליות מיוחדות.

המפיק המוזיקלי המלווה אתכם במהלך הקלטה ידע לעצור אתכם אם צריך ובסיום אף יערוך וישפר את קולכם בתוכנות סאונד מתקדמות.

בוחרים שיר ומקליטים שיר באולפן הקלטות

טרם ההגעה לאולפן ההקלטות בדקו כמה אנשים מגיעים להקלטה (מאדם בודד ועד הקלטה קבוצתית), החליטו על שיר אותו תרצו להקליט והאם אתם מבצעים שינוי במילות השיר המקוריות, בסיום עדכנו את אולפן ההקלטות בכל הפרטים ותאמו תאריך להקלטת השיר לאירוע. אולפן ההקלטות המקצועי מאובזר בציוד הקלטה מתקדם ויחד עם המפיק המוזיקלי אתם צפויים להנאה משחררת, ללא לחצים ובתוצאה סופית ברמה גבוהה.

הקלטת שיר באולפן הקלטות לאירוע יכולה להפוך גם לקליפ

אפשרות נפוצה נוספת לאירוע היא צילום קליפ, בשונה מהקליפים אותם צילמו לאירועים לפני שנים רבות בהם הטעימו שירים מוכרים ע"י הזמרים המקוריים, כיום בצילום קליפ לאירוע אתם הכוכבים המלאים של הקליפ והשיר שהקלטתם באולפן עם קולכם יהפוך להיות חלק מצילום קליפ עם עריכה מקצועית.

השתתפות בקליפ לאירוע היא פשוטה, אתם יכולים לרקוד ויכולים גם שלא, יכולים להתלבש איך שתרצו ולהשתמש באביזרים שונים כדי ליצור קליפ מרגש ומצחיק לכל האורחים, כהפתעה לאדם או הזוג שחוגג את האירוע ואפילו כחלק מהפתעה פרטית לפני האירוע.