השכרת לימוזינה לחתונה - מחיר ושירות מנצח!

השכרת לימוזינה
לחתונה

כי פעם אחת בחיים מותר לכם...

בחיים, יש אירוע אחד שעליו פשוט לא מוותרים!

להגיע עם לימוזינה לחתונה או לימוזינה לנשף הכי בסטייל שאפשר, עם רכב מפנק ומפואר, נהג צמוד, מחיר מנצח ועוד הרבה הפתעות ופינוקים והכי חשוב – עם השירות הטוב ביותר בישראל.

אז מה אנחנו מציעים?

השכרת לימוזינה לחתונה

השכרת לימוזינה לחתונה

שירות מנצח עם מחיר הוגן שיהפוך את החתונה שלכם לאירוע בלתי נשכח ולחוויה חד פעמית.

השכרת לימוזינה לנשף

השכרת לימוזינה לנשף

שירות מקצועי של השכרת לימוזינה לנשף סיום תיכון עם ניסיון של שנים והתאמה מושלמת לכל אירוע.

השכרת לימוזינה לחתונה 2

השכרת לימוזינה לבר מצווה, בת מצווה או יום הולדת

בעזרת שירות השכרת לימוזינה לבר/ת מצווה או ליום הולדת, האירוע שלכם יקבל משמעות חדשה ובלתי נשכחת.

פנו אלינו ונשמח לעזור

    מה תמצאו אצלנו?

    שירות ואמינות

    שירות ואמינות אצלנו זה לא סלוגן. זה הסמל ומה שמייצג אותנו יותר מהכל. כל לקוח שלנו ירגיש כמו מלך מהרגע הראשון ועד האחרון. ללא פשרות.

    מחירים נוחים והוגנים

    התמחור שלנו הוא חכם והגיוני. נסו אותנו ותיווכחו בעצמכם. תוכלו למצוא אצלנו דגמים רבים ומגוונים שמציעים תמחור רחב שיכול להתאים לכל סוג לקוח ולכל סוג תקציב. 

    פריסה בכל הארץ

    אנחנו מגיעים לכל איזור בארץ. לא משנה היכן החתונה שלכם, אנחנו נהיה שם ונעמוד בזמנים כמו שעון שוויצרי. צפון, דרום, מרכז – לנו זה לא משנה. הסירו דאגה מליבכם.

    ליווי נהג צמוד

    הנהגים שלנו ילוו אתכם לכל אורך האירוע מתחילתו (כולל החלק המוקדם של החתונה כמו צילומים, איפור, הכנות וכד’) ועד לסיום החתונה בשעות הקטנות של הלילה.

    ספרו לנו על האירוע שלכם ונתאים לכם את הרכב המושלם!

    הניסיון הרב שצברנו עם השנים, שם אתכם בידיים בטוחות עם השירות האמין ביותר, הרכבים השמורים והמפוארים ביותר ובמחירים הנוחים וההגיוניים ביותר. איתנו אתם יכולים להיות רגועים.

    דברו איתנו

    המדריך שלנו - כך תזמינו לימוזינה לנשף או חתונה!

    מתכננים להזמין לימוזינה לחתונה או לימוזינה לנשף? או אולי בכלל אם בשלב תכנון בר מצווה, בת מצווה או יומולדת? הגעתם למקום הנכון. מהם הסוגים השונים של הלימוזינות בישראל? מהם המחירים? ואיך יודעים במי לבחור? הכירו את המדריך השלם להשכרת לימוזינה לאירוע שאתם לא רוצים לפספס.

    תוכן עניינים

    בשנים האחרונות, תחום השכרת לימוזינה לחתונה הפך ליותר ויותר פופולרי ועקף את המנהג הישן של קישוט הרכב הפרטי. כיום, אלפי זוגות בשנה בוחרים להגיע לחתונה שלהם עם לימוזינה בכדי להפוך את הערב שלהם למיוחד יותר ויוקרתי יותר.

    מכיוון שהשכרת לימוזינה לחתונה הפכה לפופולרית ומבוקשת מאוד, ישנם עשרות ספקים וחברות שונות שמתמחות במיוחד בשירות כזה ומציעות מגוון של לימוזינות שונות בדגמים שונים שמיועדות להשכרה לפי שעה.

    לא רק חתונות. גם השכרת לימוזינה לנשף סיום תיכון הפך בשנים האחרונות ל-Must ואין כמעט נשף ללא שירות לימוזינה. כך גם לגבי אירועים נוספים כמו בר מצווה, בת מצווה או יומולדת.

    כמו בכל תחום בישראל, קיימות חברות מעולות שמציעות שירות מצוין בתחום, לצד חאפרים וספקים שלא ממש מתמחים ומכירים את התחום ויכולים להפוך את האירוע לסיוט כבר בשלב ההתחלה.

    אז בדיוק בשביל זה, החלטנו לכתוב את המדריך המושקע הבא, שיציג לכם את כל מה שדרוש לדעת על השכרת לימוזינה לנשף או לחתונה – מהו המחיר הממוצע והנכון? מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים עם הספק? איזה סוג לימוזינה כדאי לשכור? ועוד כמה טיפים והמלצות חשובות. אז פנו לכם כמה דקות, ובואו נתחיל.

    סוגי לימוזינות שאפשר להשכיר לחתונה

    כאמור, כניסתם של שחקנים רבים לשוק השכרות הלימוזינות לחתונה הביא למגוון רחב של לימוזינות ורכבים שונים שאפשר להשכיר. לכן, לפני הכל, כדאי קודם כל להכיר את הסוגים הפופולריים שאפשר למצוא בקרב החברות המובילות.

    לימוזינה ארוכה – זוהי כמובן הלימוזינה הקלאסית והידועה שכולכם מכירים מהסרטים ותוכניות הטלוויזיה בארה”ב. לימוזינות אלו מגיעות בצבע שחור או לבן (בעיקר שחור) ויכולות להכיל כ-8 עד 10 נוסעים.

    לימוזינה ג’יפ – חברות רבות מציעות למעוניינים, לימוזינה ג’יפ שהיא סוג של ג’יפ גדול ומוארך ויכול להכיל כמות דומה של נוסעים כמו בלימוזינה הקלאסית. הדגמים הפופולריים של הלימוזינות הן בדרך כלל לינקולן, מרצדס, פורשה, אאודי, קרייזלר והאמר (במקרה של לימוזינה ג’יפ).

    מה צריכה לכלול לימוזינה לחתונה?

    כמובן שאין תנאי חובה לכל החברות שמשכירות לימוזינות לחתונה, אך יש בהחלט סטנדרט שצריך להיות בכל חברת השכרת לימוזינות ראויה שמכבדת את עצמה.

    קודם כל, הסטנדרט החשוב ביותר הוא בראש ובראשונה, ניקיון וסדר. הן מבחוץ והן מבפנים. מלבד הניקיון, הסטנדרט בשוק השכרות הלימוזינה הוא מושבים מריפודי עור, תאורת לדים פנימית וגם בר אלכוהול עם מבחר משקאות.

    כמה שעות כוללת השכרת לימוזינה לחתונה?

    התשובה לשאלה זו תלויה בראש ובראשונה בזוג ובדרישות שלו. בגדול, מרבית החברות הגדולות מציעות “חבילות” שונות שיכולות להתאים לתסריטים שונים.

    למשל, ישנם כאלו שירצו לימוזינה רק לכניסה לאולם ולא יותר. במקרה כזה, לא תצטרכו השכרה של יותר משעה. זוגות אחרים לעומת זאת, ירצו את הלימוזינה כבר בתחילת היום שתלווה אותם בצילומים שלפני ובסלון הכלות.

    במקרה כזה, תידרש השכרה של כ-6 עד 8 שעות וכמובן שגם המחיר יהיה בהתאם. ישנם אפילו כאלו שמעוניינים בהשכרת לימוזינה ליום שלם ותוכלו למצוא לא מעט חברות שמציעות חבילות מיוחדות גם ללקוחות כאלו.

    מחיר השכרת לימוזינה לחתונה – כמה זה עולה ואיך נקבע המחיר?

    אז אחרי שהבנו מהם סוגי הלימוזינות שאפשר להשכיר כיום לחתונה ומה הסטנדרט שהם צריכות להציע, הגיע הזמן לרדת לסוף העניין ולהבין את כל מה שקשור למחיר השכרת לחתונה.

    אבל לפני שנגיע למחירים, חשוב להבין מה משפיע ומה קובע את התמחור של השכרת הלימוזינה הנה הפרמטרים העיקריים שישפיעו על המחיר:

    סוג הלימוזינה – כפי שהצגנו קודם, ישנם סוגים שונים של לימוזינות שאפשר להשכיר לחתונה. בגדול, ככל שתתקדמו בדגם ובסוג המפואר יותר כך המחיר יעלה בהתאם.

    מספר שעות השכרה – כמובן שלמספר השעות שתבחרו להשכיר את הלימוזינה, תהיה השלכה מכרעת על המחיר – אולי אף המשמעותית ביותר. שעה בלבד, 4 שעות, 6 שעות או יום שלם – המחיר ייגזר בהתאם.

    מספר הנוסעים – לכמות הנוסעים שתבחרו, יש גם השלכה למחיר וכדאי לצפות להבדל במחיר במידה ואתם משכירים לימוזינה לחתן ולכלה בלבד, או גם למלווים (הורים, אחים ואחיות, חברים וכו’).

    איזור ההשכרה – כמו בעוד הרבה תחומים הקשורים בחתונות ואירועים, גם בתחום השכרות הלימוזינה, מיקום החתונה יכול להשתנות לא מעט. בגדול, מחיר השכרת לימוזינה לחתונה בתל אביב ובמרכז יעלה יותר משירות זהה באיזור באר שבע והדרום או חיפה והצפון.

    השכרת לימוזינה לחתונה מחיר

    ובכן, מכיוון שהמחיר משתנה בהתאם לדרישה, הנה מחירון השכרת לימוזינה לחתונה שמציג טווח מחירים הגיוני ונפוץ בישראל:

    מחיר לימוזינה לחתונה לשעה אחת בלבד – בין 600 ל-1000 ש”ח.

    מחיר השכרת לימוזינה לחתונה שלמה (כ-6 שעות בדרך כלל) – בין 1000 ל-3000 ש”ח.

    מחיר השכרת לימוזינה ג’יפ לחתונה (כ-6 שעות בדרך כלל) – בין 2000 ל-4000 ש”ח.

    כאמור, זהו טווח מחירים שמשתנה בהתאם לדרישות ולפרמטרים שפירטנו כאן למעלה.

    השכרת לימוזינה לנשף מחיר

    והנה מחיר של השכרת לימוזינה לנשף לפי טווח מחירים הגיוני ונפוץ בישראל:

    מחיר לימוזינה לנשף – בין 1000 ל-2500 ש”ח בממוצע (ישתנה בעיקר בהתאם לכמות השעות הרצויה).

    השכרת לימוזינה לבר מצווה מחיר

    מחיר לימוזינה לבר מצוה – בין 800 ל-1500 ש”ח בממוצע (ישתנה בעיקר בהתאם לכמות השעות הרצויה).

    השכרת לימוזינה לבת מצווה מחיר

    מחיר לימוזינה לבת מצוה – בדומה לבר מצווה גם כאן המחיר הממוצע ינוע בין 800 ל-1500 ש”ח בממוצע (ישתנה בעיקר בהתאם לכמות השעות הרצויה).

    השכרת לימוזינה ליום הולדת מחיר

    מחיר לימוזינה ליום הולדת – המחיר הממוצע ינוע בין 1000 ל-1500 ש”ח בממוצע (ישתנה בעיקר בהתאם לכמות השעות הרצויה).

    איך בוחרים ספק מומלץ?

    טוב, אז אם הגעתם עד לכאן, אתם כבר מכירים את כל סוגי הלימוזינות, את מה שאמור להיות כסטנדרט ומהם המחירים הממוצעים. עכשיו רק נשאר לדעת איך לבחור את הספק המתאים והמומלץ ביותר לחתונה שלכם.

    ובכן, הדרך שהייתה תמיד הטובה ביותר לבחירת איש מקצוע ונשארה עד היום, היא באמצעות המלצות. אין כמו המלצה טובה של חבר או מישהו מהמשפחה שאתם מכירים וסומכים עליו, שכבר הזמין שירות של השכרת לימוזינה לחתונה ויכול להמליץ עליו.

    ערים נפוצות בהן ניתן להשכיר לימוזינה לחתונה

    לא בכל עיר קל להזמין לימוזינה לחתונה, אבל אם אתם מתחתנים בערים הבאות, לא תהיה לכם בעיה. להלן רשימת ערים בהם קל יחסית למצוא שירות השכרת לימוזינה לחתונה:

    תל אביב, ירושלים, חיפה, באר שבע, ראשון לציון, פתח תקווה, רמת גן, חולון, בת ים, גבעתיים, אילת, נתניה, חדרה, נהריה, טבריה, צפת, עפולה, קריית שמונה, אשדוד ואשקלון.

    בנייה ועיצוב אתר: ZR-Active