נטפליקס היא לא היחידה בישראל שמאפשרת צפייה איכותית ב-VOD. הכירו את השחקניות הנוספות בתחום שנושפות חזק בעורפה של ענקית הטלוויזיה, ומשדרות גם כאן בישראל.

אין ספק שענקית הסטרימינג נטפליקס אחראית לאחת המהפיכות הגדולות ביותר שידע עולם הטלוויזיה מיום הקמתו – אולי שנית רק להפיכת הטלוויזיה לצבע. לאט לאט, השידורים הקלאסים של גופי השידור בטלוויזיה הופכים לפחות ופחות רלוונטיים וענקיות הסטרימינג כשבראשן נטפליקס תופסות את ההובלה וגדלות בקצב מהיר ביותר.

אם פעם התרגלנו להיות תלויים בלוח השידורים של גופי השידור, או בלוח השידורים של הלווין והכבלים בשלב מאוחר יותר, היום זה כבר פאסה. היום הצרכן הפך לבעלים הבלעדי על זמן השידור ועל התכנים בהם הוא ייצפה, והדבר הזה הוא לא פחות ממהפכה בעולם הרגלי הצפייה של הטלוויזיה. אין ספק שהשינוי הזה הוא מבורך ומי שמרוויח ממנו בעיקר, הוא אנחנו – הצופים.

לא רק נטפליקס – מי עוד מציע שירות דומה לשירות של נטפליקס?

רובנו מכירים את נטפליקס בכל הקשור לצפיית VOD ואת הסדרות המצליחות ביותר שלה כמו “כתום זה השחור החדש”, “בית הקלפים”, “נרקוס”, “בית הנייר”, ועוד סדרות רבות ומעולות (אגב, כדאי ומומלץ להתעדכן באתר הבית של צופי הטלוויזיה בו תוכלו למצוא מידע על כל הסדרות החדשות והמצליחות של נטפליקס).

יחד עם זאת רבים לא מודעים לעובדה שנטפליקס הם לא היחידים בתחום וישנם שחקנים נוספים שנחשבים למתחרים חזקים מאוד ונושפים חזק בעורפה של ענקית הסטרימינג המצליחה. אז בשביל זה, אנחנו כאן. הנה כמה מהמתחרים הגדולים של נטפליקס:

אמזון פריים (Amazon Prime Video)

חברת הענק אמזון כבר מזמן הבינה את הפוטנציאל בשידורי הסטרימינג כדוגמת נטפליקס והחליטו להיכנס חזק לתחום עם השירות שלהם – אמזון פריים וידאו (Amazon Prime Video). השירות הוקם עוד בשנת 2006 – כעשר שנים לאחר הקמת נטפליקס, ואף הגיע לישראל לפני כשנתיים בשנת 2017 (בצורה חלקית ולא מלאה).

אמזון פריים

אמנם אמזון פריים עוד רחוקה מהמספרים הגדולים של נטפליקס, אבל היא בהחלט נושפת בעורפה וכבר אחראיות לסדרות מצליחות ביותר כמו “ג’ק רייאן”, “האיש במצודה הרמה”, “גברת מייזל המופלאה” ועוד.

לחצו כאן לפרטים נוספים על אמזון פריים.

אפל TV פלוס (Apple TV+)

עוד חברת ענק שהצטרפה רק בשנה שעברה לחגיגה, היא חברת אפל שהשיקה לפני כשנה את שירות הסטרימינג שלה אפל TV פלוס. חברת הענק האמריקאית מתכוונת להילחם חזק בשוק הצפוף הזה ומשקיעה מאות מיליוני דולרים על רכש חדש ותוכן איכותי ביותר.

אפל טי וי פלוס

כמו נטפליקס ואמזון, גם אפל TV פלוס הושקה בישראל וניתן לצפות בחלק גדול מאוד מתכנים שם עם תרגום בעברית. בשנה האחרונה, השקיעה אפל לא מעט מזומנים בסדרות חדשות כשהידועות ביותר מביניהן הם הסדרות “תוכנית הבוקר” (עם ג’ניפר אניסטון), “להגן על ג’ייקוב” (עם כריס אוונס) ועוד כמה סדרות ידועות.

לחצו כאן לפרטים נוספים על אפל טיוי פלוס.

הולו (Hulu)

עוד רשת גדולה וותיקה שנחשבת למתחרה חזקה בתחרות מול נטפליקס, היא רשת הולו (Hulu). הרשת עדיין לא הושקה באופן רשמי בישראל, אך חלק מהסדרות של הרשת נרכשו ע”י גופי שידור ישראלים כמו הוט, יס וסלקום טי וי ומוכרות היטב לצופים הישראלים. מדובר בעיקר בסדרה המצליחה “סיפורה של שפחה”.

הולו

לחצו כאן לפרטים נוספים על הולו.

מתחרים נוספים

שלושת אלו הן הידועות ביותר כמתחרות של נטפליקס אבל הן לא היחידות, שחקניות חדשות בתחום שנכנסו לא מזמן או מתכוונות להיכנס בקרוב הן שירות הסטרימינג של דיסני “דיסני פלוס“, שירות הסטרימינג “HBO Go” של חברת הכבלים הידועה או שירות הסטרימינג של NBC שצפוי לעלות בקרוב. בקיצור, הולך להיות כאן שמח, זה מה שבטוח.