אספנו לכם את כל הדרכים הטובות ביותר למצוא כרטיסים זולים והנחות להופעות, הצגות, קולנוע, אטרקציות, תערוכות, מוזיאונים ועוד. כל האופציות, לפניכם במדריך אחד.

רבים מאזרחי ישראל חיכו בקוצר רוח לעולם התרבות שייפתח לאחר ההפסקה הארוכה שנכפתה עליו עקב משבר הקורונה. והנה, מבצע החיסונים המוצלח הצליח להוציא את ישראל כמעט לגמרי מהמשבר ולפתוח מחדש את מוסדות התרבות כמו המוזיאונים, בתי התיאטרון ואולמות ההופעות.

אמני ישראל, התזמורות, שחקני התיאטרון ואנשי הבידור והתרבות, חזרו כמעט כולם לשגרת ההופעות והקהל מצידו מגלה ביקוש רב להצגות ולהופעות שאותם הוא לא זכה לראות זמן רב. יחד עם זאת, כדי להשלים ולהחזיר את ההכנסות שאבדו, הופעות ואירועי בידור רבים, העלו את מחירי הכרטיסים והפכו את ההופעות למצרך יקר יותר משהיה טרם משבר הקורונה.

כרטיסים זולים להופעות 2

לכן, לאור הביקוש הגדול של הקהל להופעות ולהצגות ולצד המחירים היקרים של הכרטיסים, החלטנו להציג בפניכם מדריך שיעזור לכם למצוא את הכרטיסים הזולים ביותר שאפשר להשיג כיום (ויש לא מעט אפשרויות כאלו). אז בואו ונתחיל.

כרטיסים מוזלים באמצעות חברות כרטיסי האשראי

חברות האשראי היו מאז ומתמיד אחד הגורמים הבולטים בכל הקשור להנחות למופעים והצגות. תוכלו למצוא כאלו ברוב חברות האשראי כמו ישראכרט, מקס, כאל, אמריקן אקפסרס או דיינרס. את ההנחות האלו ניתן למצוא ולאתר בשתי דרכים עיקריות. הראשונה היא בדרך כלל באתרי משרדי הכרטיסים עצמם שמציינים בדרך כלל במעמד הרכישה את המבצע ואת גודל ההנחה. המבצעים בדרך כלל נחלקים לכרטיס אחד + אחד או הנחה על פי אחוזים מסויימים מעלות הכרטיס.

אפשרות שנייה, היא למצוא את כל ההנחות באתרי חברות האשראי או בחוברות שהן מחלקות בדואר. לחצו כאן לעמוד ההנחות של ישראכרט. לחצו כאן לעמוד ההנחות של מקס. לחצו כאן לעמוד ההנחות של כאל. לחצו כאן לעמוד ההנחות של אמריקן אקספרס. לחצו כאן לעמוד ההנחות של דיינרס.

הנחות במועדוני צרכנים

אפשרות נוספת וידועה להשגת כרטיסים זולים להופעות והצגות היא באמצעות מועדוני צרכנות גדולים. זה יכול להיות מועדון "תמורה" של ארגון המורים שמציע מגוון עצום של כרטיסים מוזלים להופעות ואירועים שונים למורים ולצוותי ההוראה בישראל, מועדון "טוב" שמציע המון הנחות שוות לכל עובדי המדינה בישראל, עובדי חברת החשמל, וכן הלאה.

ישנם גם מועדונים פרטיים שמציעים לעיתים קרובות כרטיסים מוזלים. דוגמא מצויינת לכך היא חברי "הנוסע המתמיד" של חבר חברת התעופה אל-על שמקבלים כמעט באופן קבוע הנחות משמעותיות לכרטיסים להופעות החו"ל הגדולות שמגיעות לישראל לפארק הירקון ולאולמות נוספים.

כרטיסים זולים להופעות 3

הנחות באתרי משרדי הכרטיסים

אפשרות מצויינת שלא כולם מודעים אליה, היא למצוא הנחות במשרדי הכרטיסים עצמם. התחרות הגדולה בין משרדי הכרטיסים הרבים בישראל כמו למשל "איוונטים", טיקטסמאסטר", "לאן", "בראבו" ואחרים, מציעים בהרבה מאוד מקרים הנחות שלהם כדי למשוך אליהם רוכשים נוספים.

כדי לחסוך שוטטות בכל אתר ואתר, תוכלו למצוא את כל המבצעים האלו במקום אחד באתר "כרטיסים ברשת" למשל, שסוקר באופן קבוע הופעות והצגות בישראל ומציע קישורים להנחות של אותם משרדי הכרטיסים.

אתרי הקופונים

ולסיום, דרך נוספת למצוא מבצעים שווים ולא רעים בכלל, הם באמצעות אתרי הקופונים השונים. לפני כעשור, אתרי הקופונים פרחו כאן בישראל ונפתחו כאן כפטריות אחרי הגשם. כיום, המבחר והכמות הצטמצמו ונשארו רק מעט אתרים מסוג זה, אך למרות זאת, ניתן למצוא בהם הרבה מאוד כרטיסים זולים והנחות להופעות, אטרקציות, הצגות, תערוכות וכד'. האתרים הבולטים כיום בשוק הזה הם אתר "גרו" ואתר "באליגם".