מכירת זהב היא שוק ההולך ומתעצם בשנים האחרונות. אחת מהסיבות לכך היא שאמנם הזהב הפך פחות שימושי מבעבר אך ערכו עדיין גבוה והיוקרה שלו נשמרה לאורך השנים. תכשיטי זהב ישנים שאנו כבר לא עונדים, לא מחבבים או שבכלל כבר לא עולים עלינו, הם למעשה הזדמנות להרוויח כסף. אין כל חובה לשמור את כל התכשיטים האלו לדורות הבאים – מי יודע האם הם בעצמם יאהבו את הסגנון או יצטרכו את אותו זהב ישן?

גם כלי זהב ישנים כמו תשמישי קדושה – חנוכיות ופמוטים, חפצים כמו שעונים, מטבעות ומטילי זהב ועוד רבים המונחים אי שם בעומקי המגירות שלנו, שווים הרבה כסף שלא תמיד אנו מודעים לאפשרות שלנו לקבל אותו. הדרך הכי פשוטה להשתמש בזהב הקיים בבית לטובת העושר (וכנראה גם האושר) שלנו היא מכירת זהב בעסקה מקצועית ומשתלמת.

למה חשוב שתבחרו מקום מקצועי לביצוע עסקת מכירת זהב?

המקצועיות והיושר של המקום יקבעו את גודל התמורה שתקבלו על פריטי הזהב שלכם. ממש כפי שאנו בודקים את המקומות מהם אנו קונים כל מוצר אחר – המחיר, השירות והאמינות, כך גם  חשוב לוודא שהעסק או הקונה שעימו אתם מבצעים את העסקה עומד בכל הקריטריונים הדרושים:

  • מחיר הוגן
  • שירות מקצועי
  • הבנה עמוקה בתחום
  • ביצוע עסקה ללא דמי תיווך
  • התנהלות חוקית

מה חשוב לבדוק טרם ביצוע עסקת מכירת זהב?

  1. שמחיר הזהב על פי כל הנתונים המשתנים כמו ערך מניית הזהב בבורסה ושער הדולר ממוקמים במדדים שיטיבו עם העסקה.
  2. שאנו מוכנים לוותר על פריטי הזהב היקרים לנו ושאנו מבינים כי הם מוחלפים בכסף מזומן.
  3. שאנו יודעים מה מחיר הזהב ונעזרנו במחשבון מחיר זהב כדי להגיע ערוכים ומבוססים לעסקה.
  4. שבחרנו עסק מקצועי והגון שיקנה מאיתנו את הזהב וישיב לנו בתמורה הולמת.
מדוע רבים פונים לעסקאות מכירת זהב ומה חשוב לדעת?

מדוע רבים פונים לעסקאות מכירת זהב ומה חשוב לדעת?

לאן לא ללכת עבור מכירת זהב?

חנויות תכשיטים רבות ברחבי הארץ מפרסמות כי הן מעוניינות לקנות מלקוחותיהן זהב הקיים אצלם ואינו משמש אותם עוד. עסקה זו אמנם נשמעת מאוד נוחה ופשוטה כיוון שכל מה שיש לעשות זה להגיע לחנות עם הזהב, אך בפועל התמורה תהיה נמוכה בהרבה ממה שקיוויתם. החנות תשקול את הזהב ותעניק לכם תמורתו שובר קנייה העומד על הסכום המוערך של הזהב שהגשתם. במצב כזה, הכסף אינו נזיל עבורכם ותהיו מחויבים להגיע בעתיד ולרכוש מהחנות תכשיט אחר. למעשה בעסקה כזו אתם מוכרים תכשיט כדי לקבל תכשיט אחר, ולרוב זו לא התמורה שמקווים לקבל עבור נכסי הזהב הישנים של הבית.

לאן כן לפנות כדי למכור את הזהב שלכם?

קונה תכשיטים העוסק בתחום ידע לבדוק את שווי הזהב שלכם בכל הכלים המקצועיים, להציע לכם את הצעת המחיר המשתלמת ביותר ולנהל את העסקה באופן הוגן וחוקי.