אם אתם מחפשים אפליקציה חכמה אשר תאפשר לכם לנהל את וועד הבית בצורה הרבה יותר טובה והרבה יותר חכמה, בלינק – תוכנה לניהול ועד בית, היא הפתרון הטוב ביותר עבורכם. אפליקצית בלינק לניהול בתים היא למעשה מערכת חכמה אשר המטרה שלה היא לנהל את תשלומי ועד הבית ולאפשר מעקב צמוד ויעיל על הגביה מהדיירים, תוך ביצוע התאמה מדוייקת לכל דייר ודייר כך שאתם יכולים לנהל את כל נושא הגביה במקום אחד בצורה פשוטה וקלה.

בנוסף, אפליקצית בלינק לניהול בתים מציעה גם מערכת חכמה בה קיימות פונקציות נוספות אשר מקלות על תפקידו של מנהל וועד הבית ומאפשרת לו לבצע את העבודה שלו בצורה הרבה יותר פשוטה והרבה יותר נוחה. עם הטכנולוגיה המתקדמת של היום, אשר מובילה את כולנו לבצע יותר ויותר פעולות דרך הטלפון הנייד, אין ספק כי הפתרון של אפליקצית בלינק לניהול בתים הוא מיוחד, וכל וועד בית זקוק לו.

מה מציעה אפליקציית בלינק?

אפליקציית בלינק הינה אפליקציה המאפשרת למנהלי וועד הבית לבצע את הגביה מהדיירים בלי שיהיו בכלל צריכים לצאת מהבית או להתחיל לרדוף אחריהם. באמצעות האפליקציה הדיירים יכולים לבצע את התשלום במגוון רחב של דרכים שונות כמו באמצעות כרטיס אשראי, באמצעות אפל פיי, אפליקצית ביט או אפילו ישירות דרך הבנק, וניתן לבצע גם תשלום מראש ללא תפיסה של מסגרת האשראי, מה שמוביל לאחוזי גביה הרבה יותר גבוהים.

בנוסף, אפליקצית בלינק לניהול בתים מאפשרת גם לבצע ניהול של קריאות שירות או דיווחים על תקלות שונות אשר מגיעים מהדיירים בבניין, ולהפיק דו"חות מסודרים במהירות ובאופן מיידי.

ואם לא די בכך – עבור וועד הבניין והדיירים בבניין השימוש במערכת הוא כלל ללא תשלום!

הדרך הטובה ביותר לנהל את הגביה מהדיירים בבניין

כל מנהל וועד בית יודע כי אחד הדברים הקשים ביותר הוא לגרום לדיירים באמת לשלם את מה שהם חייבים לשלם לוועד הבית. נושא הגביה יכול להיות מורכב וקשה מאוד, ולעיתים גם מנהל וועד הבית מגיע למצבים לא נעימים עם השכנים בשל רצונו לגבות מהם את התשלום אותו הם מוכרחים לשלם.

בעבודה עם אפליקציית בלינק זה הרבה יותר פשוט, ומדובר בדרך הקלה והמוצלחת ביותר לביצוע גביה מדיירי הבניין, דרך אשר מובילה לאחוזי גביה גבוהים במיוחד.

מגוון שירותים נלווים שיעזרו לכם ולדיירי הבניין

בתוך אפליקצית בלינק לניהול בתים תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של שירותים נלווים אשר הם אלו אשר הופכים את האפליקציה ליעילה ונחוצה כל כך. בין השירותים החשובים ביותר הכלולים באפליקציה תמצאו:

  • תזכורות אוטומטיות לדיירים על הצורך בביצוע התשלום.
  • ביצוע תשלומים דיגיטליים באופן המאובטח ביותר.
  • גם אפשרות לבצע את הגביה השוטפת וגם גביה של חובות עבר.
  • הנפקה של קבלות ואישורים על התשלום לדיירים.
  • טיפול מקצועי במצב בו אמצעי התשלום שלח סירוב.
  • הפקה של דוחות בזמן אמת ובמהירות.
  • אפשרות לשליחת מכתבי התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים.
  • ביצוע תשלומים לספקים
  • מוקד שירות ותמיכה עם נציגים אנושים ואדיבים ועוד…