מחפשים לקנות לגו באינטנרט? הנה 5 משחקי הלגו הפופולריים והנמכרים ביותר באמזון ב-2023. לגזור ולשמור.

אמזון היא ללא ספק אחת השחקניות הדומיננטיות והמרכזיות ביותר בכל הקשור לרכישת משחקי לגו באינטרנט. המגוון העצום, הממשק הפשוט והידידותי, וגם המחירים הזולים ביחס לחנויות הפיזיות, הופכים את אמזון לגן עדן לקניית משחקי לגו.

ישראלים רבים בוחרים לרכוש את משחקי הלגו ישירות מאמזון וכך נהנים מהמגוון הרחב ומהמחירים הזולים. אז אילו משחקי לגו הם הנמכרים ביותר באמזון? אספנו לכם את החמישה הנמכרים ביותר. הנה הם לפניכם:

5 משחקי הלגו הפופולריים ביותר באמזון ב-2023

להלן רשימת 5 משחקי הלגו הנמכרים והפופולריים ביותר באמזון נכון לשנת 2023:

1. לגו פולסווגן

לגו פולסווגן

לגו פולסווגן

כן, תתפלאו, אבל הלגו הנמכר ביותר באמזון הוא לגו להרכבה של טנדר פולסווגן – הטנדר הזה של פעם. החבילה כוללת גם את החלקים הפנימיים ומדובר סה”כ בחבילה גדולה הכוללת הרבה מאוד חלקים ואיזורים להרכיב.

המשחק מיועד לגילאי 16+ ועולה 220 דולר פלוס 6 דולר דמי משלוח לישראל. כ-1250 ביקורות באמזון העניקו לו את הציון המשוקלל 4.5 מתוך 5.

מחיר: 220 דולר.

לפרטים נוספים באתר אמזון

 

2. לגו גשר מצודת לונדון

לגו גשר מצודת לונדון

לגו גשר מצודת לונדון

משחק הלגו השני הנמכר ביותר באמזון הוא לגו של מצודת לונדון. מדובר בגשר המפורסם של לונדון שבוודאי יצא לכם לראות בסרטים כשהוא נפתח מדי פעם כדי לתת לספינות לעבור מתחתיו.

זהו לגו גדול מאוד הכולל לא פחות מ-4295 חלקים שיחד ייצרו את הגשר ועוד תוספות שונות ומגוונות כמו מכוניות, דמויות ועוד.

מחיר: 322 דולר.

לפרטים נוספים באתר אמזון

 

3. לגו מיינקראפט

לגו מיינקראפט

לגו מיינקראפט

משחק המחשב המצליח (והמוזר) מיינקראפט שהפך איכשהו למוצר חובה לילדים מגיל 6 ואילך, לא פספס גם את גרסת הלגו, והוא נחשב לאחד ממשחקי הלגו המצליחים ביותר.

הלגו הנ”ל הוא קטן יחסית עם כ-400 אבני לגו והוא מומלץ לפי החברה לגילאי 8+. מדובר בדגם הנקרא “הלילה הראשון” (The First Night) באמזון, לגו מיינקראפט הוא אחד הנמכרים ביותר וכ-800 חוות דעת באתר העניקו לו את הציון המעולה 4.7 מתוך 5.

מחיר: 140 דולר.

לפרטים נוספים באתר אמזון

 

4. לגו סטאר וורס מילניום פלקון

לגו סטארוורס

לגו סטארוורס

סדרת סטאר וורס של לגו היא אחת המצליחות ביותר מבין סדרות החברה ואחד הדגמים הנמכרים ביותר מהסדרה באמזון (מקום 11), הוא הדגם מילניום פלקון (Millennium Falcon).

זהו משחק בגודל בינוני הכולל כ-1200 חלקים שמרכיבים ספינת חלל מיוחדת. המשחק כולל גם שישה דמויות מהסדרה.

מחיר: 380 דולר.

לפרטים נוספים באתר אמזון

 

5. לגו הבית הלבן

לגו הבית הלבן

לגו הבית הלבן

ולסיום, אחד ממשחקי הלגו הנמכרים ביותר באמזון, הוא הלגו של הבית הלבן – משכנו של נשיא ארצות הברית ואחד המבנים המפורסמים ביותר בעולם. על פי פירוט המוצר באמזון, העיצוב של לגו הבית הלבן, מבוסס על עיצובו של האדריכל ג’יימס הובס שנבחר ע”י ג’ורג’ וושינגטון עצמו ב-1792.

גם לגו הבית הלבן הוא מוצר בגודל בינוני המכיל 560 חלקים בלבד והוא מומלץ לגילאי 12 עד 16. המשחק זכה לכ-600 חוות דעת באמזון שהעניקו לו את הציון הממוצע 4.5 מתוך 5.

מחיר: 180 דולר.

לפרטים נוספים באתר אמזון