מחפשים/ות את המתכון המושלם לעוגת גבינה? אספנו לכם 3 מתכונים שלדעתנו הם הטובים והמומלצים ביותר. בואו לראות.

חג שבועות 2023 מתקרב וזה בדיוק הזמן לבדוק ולחפש מתכון מומלץ לעוגת גבינה שווה. מכיווון שהרשת מלאה ועמוסה במתכונים של עוגות גבינה מכאן ועד להודעה חדשה, החלטנו כאן באתר “Best 5” להציג לכם את 5 המתכונים המומלצים ביותר ברשת.

איך בדקנו אתם שואלים? ובכן, החלטנו לבדוק כמה פרמטרים שבעינינו הם החשובים ביותר עבור כל מתכון באשר הוא. ראשית, הנראות – אתר מתכונים טוב אמור להשקיע גם בתמונות ובנראות של המוצר. כמובן שצריך לוודא גם שהתמונה אותנטית ולא מועתקת מאתר של קונדיטוריה.

פרמטר נוסף שבדקנו, הוא דירוג ושביעות רצון – אתר מתכונים שמכבד את עצמו, צריך לתת מקום ובמה לגולשים לדרג ולהביע את רשמיהם מהמתכון. כל מתכוני עוגת הגבינה שתראו כאן, עמדו בכבוד בפרמטרים האלו. אז בואו ונתחיל.

3 מתכונים מומלצים לעוגת גבינה בשבועות 2023

להלן רשימה של 3 מתכוני עוגת גבינה השווים ביותר ברשת:

1. מתכון עוגת גבינה של בצק אלים

מתכון עוגת גבינה בצק אלים

מתכון עוגת גבינה בצק אלים

אחד האתרים המושקעים ביותר בתחום הקולינריה והמתכונים הוא האתר “בצק אלים”. כל מתכון באתר הוא סיפור בפני עצמו עם תמונות משגעות וטקטס קריא וכיפי. כך גם המתכון לעוגת גבינה באתר זה.

בקיצור, את המתכון הזה אתם לא רוצים לפספס, ואם יש לכם ספקות, אז 200 הביקורות האוהדות והמשבחות, כבר ישכנעו אתכם.

למתכון עוגת הגבינה באתר בצק אלים

 

2. מתכון עוגת גבינה של קארין גורן

מתכון עוגת גבינה קארין גורן

מתכון עוגת גבינה קארין גורן

את קארין גורן לא צריך להכיר. אחת מכוהנות הקינוחים כאן בישראל וגורו בכל הקשור לעוגות בכלל ועוגת גבינה בפרט. המתכון הנ”ל לעוגת הגבינה של קארין גורן, הוא דווקא של עוגת פירורים ולא אפויה ולטעמנו, זאת הגרסה המנצחת.

מדובר במתכון קל ובסיסי שייקח לכם כשעה וחצי (חצי שעה עבודה נטו) וזכה לביקורות טובות מאוד בקרב הגולשים. שימו לב: להקפיד על כמות המים ואף לסנן את הגבינה כדי למנוע התפרקות של העוגה.

למתכון עוגת הגבינה של קארין גורן

 

3. מתכון עוגת גבינה של אתר 10 דקות

מתכון עוגת גבינה 10 דקות

מתכון עוגת גבינה 10 דקות

אתר 10 דקות הוא אחד האתרים המצליחים והפופולריים ביותר בתחום המתכונים בישראל. כפי ששמו מרמז, האתר מבוסס על מתכונים פשוטים ומהירים, בלי יותר מדי התייפיפות וסיבוך.

המתכון לעוגת גבינה של אתר זה, הוא ללא ספק אחד הפופולריים ברשת וזכה למעל 400 תגובות גולשים שרובם ככולם מרוצים ומשבחים. אם אתם רוצים ללכת על בטוח, בהחלט שווה לבדוק.

למתכון עוגת הגבינה של אתר 10 דקות