וורפידל? KEF? או אולי קיימברידג' אודיו? אספנו לכם 5 רמקולים רצפתיים מהמומלצים ביותר בעולם לשנת 2021 שיעלו לכם באיזור ה-5000 ש"ח בלבד (כן, זה נחשב ליחסית זול). אז אם אתם מחפשים חווית סאונד אמיתית בסלון שלכם, את הרשימה הזאת אסור לכם להחמיץ.

זה די ברור וידוע לכל מי שמבין דבר או שניים בסאונד, שחלק אינטגרלי ומשמעותי ביותר בכל מערכת קולנוע ביתית, הם רמקולים רצפתיים איכותיים. רמקולים אלו נותנים את הטון בכל מה שקשור לעוצמה ואחראים לתדרים הנמוכים והעמוקים הנפלאים האלו שיהפכו את הסלון שלכם לאולם קולנוע מקצועי.

מכיוון שמדובר בהוצאה לא קטנה שיכולה להגיע גם לסכומים של 5 ספרות לזוג רמקולים, חשוב מאוד להיערך ולהכיר היטב את שוק הרמקולים ואת השחקנים המרכזיים והמשמעותיים בשוק. התחרות בין החברות הידועות של הרמקולים הרצפתיים היא גבוהה ותחרותית מאוד מצד אחד, אך גורמת למוצרים להיות איכותיים מאוד מצד שני.

רמקולים רצפתיים

אמנם ישנם לא מעט רמקולים רצפתיים שעולים מעל 5000 ש"ח והם כמובן סופר איכותיים, אך היום, במדריך הבא, החלטנו להתמקד ברמקולים עד 5000 ש"ח ולהכיר לכם כמה מהרמקולים המומלצים, הפופולריים והאיכותיים ביותר שתוכלו למצוא במסגרת תקציבית זו. אז בואו ונתחיל.

5 רמקולים רצפתיים מומלצים ל-2021 – עד 5000 ש"ח

להלן 5 הרמקולים הרצפתיים המדוברים והפופולריים ביותר בעולם שהצליחו לכבוש את דירוגי הגולשים באמזון ובאתרים נוספים ונחשבים לטובים, אמינים ונותני תמורה למחיר:

1. רמקולים רצפתיים של וורפידל (Wharfedale) מסדרת דיימונד (Diamond)

חברת וורפידל הבריטית היא ללא ספק אחד השחקנים המובילים והמוכרים בתחום הרמקולים הרצפתיים. אין מקצוען בתחום שלא מכיר ומעריך את מוצרי החברה והיא מחזיקה במוניטין זה כבר קרוב ל-100 שנה.

סדרת הדיימונד 11 החדשה של החברה הביאה שורת מוצרים מדהימה שכבשה את ביקורות הגולשים הן באיכות הסאונד והן בעיצוב המרהיב והמודרני של הרמקולים שישדרגו ללא ספק את הסלון שלכם.

שניים מהדגמים הפופולריים של סדרת דיימונד הנמכרים בישראל, הם הרמקולים הרצפתיים הלבנים בדגם "Wharfedale Diamond 11.3" ובדגם "Wharfedale Diamond 240". האחרון הוא זול יותר ועולה ה-3500 ש"ח ולכן הוא גם פופולרי יותר. ה-11.3 יעלה באיזור ה-4000 ש"ח.

מחיר: 3500-4000 ש"ח.

לפרטים נוספים ורכישה של הרמקולים מסדרת דיימונד 11 של וורפידל

 

2. רמקולים רצפתיים של קיימברידג' אודיו (Cambridge Audio)

עוד חברת רמקולים וותיקה וידועה, גם היא מבריטניה כמובן, היא חברת קיימברידג' אודיו שמייצרת מוצרי סאונד כבר מעל 50 שנה. לחברה טווח רחב של מוצרים אך אחד המסקרנים מביניהם, הוא הדגם SX-80 שמביא את התכונות והמפרט של הרמקולים היוקרתיים אך במחיר נורמלי וסביר שנע בסביבות ה-4000 ש"ח בלבד.

ה-SX-80 ידועים בזכות צליל מדוייק ויעיל ומומלצים מאוד למערכת קולונע ביתית. הם ללא ספק נחשבים לאחד הרמקולים הרצפתיים הטובים ביותר ביחס למחיר. רמקולים אלו משווקים בישראל ע"י היבואן הרשמי אלגזי אודיו שמעניק שנה אחריות ונמכרים בחנויות הנבחרות בארץ.

מחיר: כ-4000 ש"ח.

לפרטים נוספים ורכישה של הרמקולים של קיימברידג' אודיו

 

3. רמקולים רצפתיים של מוניטור אודיו (Monitor Audio) מסדרת מוניטור

חברת אודיו נוספת שאסור לפספס בתחום, היא החברה הבריטית (כן, החברות הבריטיות הן האימפריה של הסאונד העולמי) מוניטור אודיו שנוסדה בסוף שנות ה-70 ומחזיקה במוניטין מפואר של מוצרי אודיו.

סדרת המוניטור של החברה (Monitor Series) הביאה לעולם רמקולים רצפתיים יפייפיים ששמה דגש לא רק על איכות סאונד בלתי מתפשרת, אלא גם על עיצוב מוקפד וחדשני שישתלב לו בכיף בכל סלון מודרני.

הדגם "Monitor 300" מהסדרה, הוא אחד הפופולריים כאן בישראל והוא מגיע בצבע לבן מרהיב, שחור, או חום (אנחנו הכי אהבנו את צבע העץ הטבעי של החום). מחירו הוא קצת מעל ה-5000 ולכן בכל זאת הכנסנו אותו לרשימה זו. אם אתם בכל זאת מחפשים משהו זול יותר, תוכלו להסתפק בדגם "Monitor 200" שגם הוא נחשב לדגם לא רע בכלל, ועולה כ-4000 ש"ח בלבד.

מחיר: 4000-5500 ש"ח

לפרטים נוספים ורכישה של הרמקולים של מוניטור אודיו

 

4. רמקולים רצפתיים של דאלי (Dali) מסדרת ספקטור (Spektor Vokal)

אז אם חשבתם שרמקולים רצפתיים הם נחלתן של חברות בריטיות בלבד, אז טעיתם. גם חברת האודיו הדנית המעולה דאלי (Dali) שהם ראשי תיבות של שמה המלא של החברה – Danish Audiophile Loudspeaker Industries, נחשבת לאחת מהחברות המובילות בתחום. זאת חברה יחסית חדשה (קיימת "רק" מ-1983) שמוכרת את כל סוגי מוצרי האודיו לרבות רמקולים רצפתיים חזקים ומעוצבים.

סדרת הספקטור של החברה מכוונת לטווח מוצרי הביניים של עד כ-5000 ש"ח אך עם הקפדה יתרה על המפרט והאיכות. הדגם ספקטור 6 הוא הפופולרי כאן בישראל והוא מציע טוויטר קל משקל המצליח להפיק את הצלילים הנמוכים ביותר בתדר הגבוה, וופר משולב בסיבי עץ לצמצום צלילים לא נחוצים, ודרייברים מיוחדים שנועדו לצמצם את המקסימום האפשרי של איבוד האות וגם רגליים מעוצבות.

הרמקולים הרצפתיים של דאלי מיובאים לישראל ע"י היבואן הרשמי אקורד אודיו שמציע אחריות של 5 שנים ונמכרים כאן במחיר של כ-4500 ש"ח.

מחיר: 4500 ש"ח.

לפרטים נוספים ורכישה של הרמקולים של דאלי

 

5. רמקולים רצפתיים של KEF מסדרת (Q Series)

ולסיום, אי אפשר לדבר על רמקולים רצפתיים מבלי להזכיר את אחת החברות הדומיננטיות בשוק KEF – חברה בריטית וותיקה משנות ה-60 בעל מוניטין גבוה מאוד של מוצרי אודיו איכותיים ומוקפדים.

KEF מציעה מגוון רחב מאוד של רמקולים מכל הסוגים כולל גם רמקולים רצפתיים חזקים. לטווח המחירים המדובר בכתבה זו, הדגם Q550 של סדרת ה-Q הידועה של החברה, הוא המומלץ ביותר. דגם זה מציע טכנולוגיות משופרות וייחודיות לטוויטר ולוופר שמייצרים איכות סאונד גבוהה מאוד, במיוחד בתמורה למחיר.

הדגם הנ"ל מגיע בצבעים שחור ולבן ונמכר בישראל ב-5890 ש"ח (כן, קצת חרג מכותרת הכתבה, אבל הרגשנו צורך בכל זאת לשלב אותו ברשימה) וכוללים אחריות של 3 היבואן הרשמי לוקס אודיו.

מחיר: כ-6000 ש"ח.

לפרטים נוספים ורכישה של הרמקולים של KEF