החזיה הפכה לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, עד כי קשה לדמיין איך חיינו לפניה. אבל האמת היא שלא צריך לדמיין, אלא פשוט לדעת כי לאמהות אמותינו לא היו חזיות, ועד היום אנחנו יכולות לראות בסרטי הטבע ובערוץ נשיונל ג'אוגרפיק, כמו גם בטיולי ספארי לאפריקה לאמיצות שביננו, מה קורה כאשר אנחנו לא שומרות על החזה שלנו עטוף ומוגן מפגעי כוח המשיכה.

כיום לא רק שיש חזיות, אלא שיש מגוון עצום של חזיות שמתאים לכל אישה, בכל מידה, ועם כל טעם וסגנון, ולכל צורך. קטלוגים כמו של https://jack-kuba.co.il/ ממחישים כמה שפע אפשר להציע לאישה המודרנית, שיכולה ליהנות מפריט הלבוש הנוח והחיוני הזה לא רק כמו איזה "מוצר רפואי" (שבעצם תומך בנו לא רק ברמה הויזואלית), אלא כאביזר אופנה, כאמצעי לביטוי עצמי, וכחלק בלתי נפרד מהמלתחה האישית והאינטימית ביותר שלנו.

קצת היסטוריה ופרטים מעניינים

  • זה לא חדש ולא ישן – נכון, נשות הג'ונגל והסוואנה אולי לא משתמשות גם היום, ומעולם לא השתמשו בחזיות, אבל בהחלט יש עדויות היסטוריות לשימוש בחזיות כבר מהמאה החמש-עשרה, כאן במערב, וליתר דיוק באוסטריה.
  • חזיות ולווייתנים – קראתן נכון, חיברנו פה חזיות ולוויתנים, ולא בטעות. בעוד שהיו עדויות ארכיאולוגיות לשימוש במשהו דמוי חזיה מודרנית במאה החמש עשרה, הרי שבעבר הקרוב יותר נהוג היה לייצב את החזה ולהרימו בעזרת מחוכים שהיו עשויים מעצמות של לוויתנים!
  • וויכוחים יש על הכול – אומרים שבין שני יהודים יש לפחות שלוש דעות, אבל צחוק בצד, ישנם עד היום ויכוחים על יעילותה של החזיה בתפקידה – שמירה על בריאות השד. בואו נודה שעם כל הכבוד לוויכוחים שונים ומשונים, ברמה האסתטית אין ספק שאנחנו יפות יותר כשהחזה שלנו מיוצב ומעוצב, ולאורך השנים אפשר לראות הבדל ברור במראה החזה בין מי שהשתמשה בחזיה לאורך החיים, ובין מי שרצה בערום בסוואנה.
  • למרות השמועות – לא, זה לא היה גבר שהמציא את החזיה המודרנית, ועם כל הכבוד לגברים על המצאות שונות ומשונות, הייתה זו דווקא אישה שהמציאה את החזיה כפי שאנו מכירות אותה כיום, ולא סתם אישה. מדובר בפעילה חברתית ידועה למען השלום ומשוררת מפורסמת, בשם קארס קרוסבי, שחייתה בארה"ב עד שנת 1970.

ומה לגבי החזיה המודרנית?

מאז שקארס קרוסבי המציאה את חזיית הבד הראשונה ועד ימינו עברו הרבה מאוד שינויים ועיצובים, רעיונות וטכנולוגיות על עולם החזיות בפרט ועל עולם ההלבשה התחתונה הנשית בכלל. קטלוג רציני של הלבשה תחתונה, חזיות ובגדי נשים כמו הקטלוג המרשים של https://jack-kuba.co.il/ יציע לכן הצצה מרתקת לעולם החזיות, למגוון ולסוגים, לרעיונות ולעיצובים, וייתן לכן השראה לרכישה הבאה שלכן.

פעם הייתה לנו פשוט חזיה. היום יש חזיות פוש-אפ, חזיות מינימייזר, חזיות מחטבות וחזיות לנשים מניקות. יש חזיות במידות גדולות מאוד, וחזיות סטרפלס ועם תחרה, עם מחשוף נדיב יותר או פחות, ועוד הרבה דגמים שיתאימו בדיוק למה שאת מחפשת.