החיפוש אחרי מתנות לעובדים לא נגמר, תמיד נרצה למצוא חידוש כדי להביע אות הערכה לעובדים שלנו. בכל חברה יש מתנות לעובדים, חלק מהמתנות הן סימבוליות וחלק מושקעות וכוללות שדרוגים מסוימים. יש חשיבות גדולה להביע הערכה כלפי העובדים לא רק מבחינה אנושית, אלא גם מבחינה עסקית. אם אתם מחפשים מתנה לעובדי החברה, יכול להיות שמצאנו את הפיתרון עבורכם – רמקולים ממותגים.

מהם רמקולים ממותגים?

רמקולים ממותגים יכולים להתפרש על גבי מנעד רחב של אפשרויות. רמקולים ממותגים יכולים להיות רמקולים גדולים וקטנים, עם עוצמה גבוהה או בינונית. הרמקולים הסטנדרטיים שניתן להעניק בתור מתנות לעובדים הם רמקולים בגדלים ובאיכויות שונות, טווח האיכות הוא בהתאם למפרט והמחיר אותו נשקיע במתנה.

ניתן למתג באופן אישי את הרמקולים בהתאם למקום בו אתם עובדים, ואם תרצו להשקיע עוד קצת תוכלו גם לחרוט את שם העובד ואפילו להעניק לו הקדשה מסוימת. היתרון של רמקולים בתור מתנות לעובדים הוא שמדובר על מתנה שמישה עם מגוון רחב של יתרונות.

רמקולים ממותגים – יתרונות

  1. מתנה שימושית – המתנה שימושית משתי סיבות עיקריות, האחת מדובר על מתנה שניתן להתנייד איתה ממקום למקום. ומצד מקום העבודה אפשר גם לקבל "גאוות יחידה" ומצד שני, גם למתג את החברה שלכם ובכך אתם מקבלים שיווק ללא שום תחזוקה. דבר נוסף, רמקולים בתור מתנה לעובדים היא מתנה מכובדת ובכך העובדים יקבלו את הערכה שלכם כלפיהם וכלפי העבודה הקשה שלהם.
  2. יעילות – לרבים מאיתנו אין חיבור תקין לבלוטוס ברכב ולכן אנחנו מעבירים את הנסיעה עם שירים רנדומליים או שומעים רדיו. היתרון של רמקולים ממותגים הוא שאנחנו יכולים לשמוע בכל מקום את המוזיקה שלנו, וניתן לחבר כמעט לכל רכב את הרמקול כדי להטעין אותו. כמו כן, הרמקולים יכולים לעבוד מספר שעות ללא טעינה וללא הפסקה, תלוי בדגם בו אתם בוחרים.
  3. ניידות – אחד היתרונות הבולטים של רמקולים ממותגים הוא שלרוב אנחנו נבחר ברמקולים ניידים. ניתן לנוע עם הרמקולים לכל מקום, ניתן להשתמש בהם במגוון רחב של מקומות ואין צורך בכבלים כל עוד בוחרים ברמקול בלוטוס. יתרה מכך, הגדלים של הרמקולים משתנים מקצה לקצה, ניתן לבחור ברמקולים יחסית גדולים, וניתן לבחור ברמקולים שיכולים להיכנס לכיס.

כמה עולים רמקולים ממותגים?

המחיר של כל רמקול ממותג יכול להשתנות בהתאם לסוג הרמקול. המחירים נעים בטווח של כ-20 ש"ח ועד מאות שקלים ואפילו יותר. אתם יכולים לבחור את איכות הרמקול ובהתאם לכך המחיר יגדל או יקטן. חשוב להדגיש, כאשר מדובר על רכישה קבוצתית המחירים יכולים לרדת בצורה משמעותית ולכן בתי עסק רבים בוחרים להעניק מתנות עובדים בהיקפים רחבים. יש עלויות נוספות שיכולות להיות כלולות במחיר, כמו הקדשה או חריטה מיוחדת כדי להעצים את המתנה.