פנס ראש, עגלה מתקפלת, מכונת קפה ניידת, ערסל ועוד. אלו הם הגאדג'טים שאסור לוותר עליהם בחופשת קמפינג בישראל. לגזור ולשמור.

בניגוד למה שחושבים, קמפינג זה לא רק אוהל ושק שינה. כל מקצוען קמפינג שכבר עשה כמה חופשות בעבר יודע זאת, אבל אם אתם מתחילים בסיפור, כדאי שתכירו כמה מהגאדג'טים והשיפצורים שישנו את חופשת בקמפינג שלכם מקצה לקצה.

אז מבלי לבזבז יותר מדי זמן, אספנו לכם את מוצרי החובה שישדרגו לכם את הקמפינג ויעשו לכם חיים קלים והדבר המשמח כאן, הוא שלא מדובר בתקציב גבוה בכלל אלא במחירים נוחים לכל נפש. אז הנה מתחילים.

קבלו את המוצרים שיעשו לכם חיים קלים בקמפינג ב-2020

1. פנס ראש לקמפינג – מוצר חובה

פנס ראש קמפינג

פנס ראש לקמפינג

אמנם זהו מוצר קטן שנראה חסר משמעות, אבל אתם לא מבינים כמה זה יעזור לכם. ברוב מתחמי הקמפינג בישראל, התאורה בערב היא חלשה מאוד ולעיתים אף כמעט ולא קיימת. במצב כזה, קשה מאוד להתמצא בשטח שלא נדבר על להכין ארוחת ערב. פנס ראש הוא בדיוק מה שיציל אתכם. כל מה שחשוב, הוא לרכוש פנס טוב שיחזיק מעמד להרבה זמן וכמה בטריות רזרבה ואתם מסודרים.

היתרון המשמעותי בפנס ראש מול פנס רגיל, הוא שפנס ראש הולך אתכם לכל מקום ובקמפינג, זהו בהחלט מצרך חיוני. אז איזה פנס ראש כדאי לקנות? הפנס הזה למשל, הוא פנס הראש הננמכר ביותר בעלי אקפסרס עם ציון של 4.8 מתוך 5 לפי שקלול של כ-9000 חוות דעת, כך שזהו בהחלט פנס מומלץ.

מחיר: 7-18 דולר + כ-7 דולר משלוח לישראל.

לפרטים נוספים ורכישה מאתר אלי אקספרס

 

2. עגלת ציוד מתקפלת לקמפינג – יחסוך לכם הרבה כאבי גב

עגלת ציוד מתקפלת לקמפינג

עגלת ציוד מתקפלת לקמפינג

כל מי שיצא לקמפינג באחד מהאתרים הרבים בישראל, יודע היטב שמדובר בגיהנום לגב. ברבים מהאתרים, החניון רחוק מאוד ממתחם הקמפינג, וזה אומר שאתם תצטרכו ללכת הלוך חזור מהרכב למתחם עם עוד ועוד ציוד. עד שתסיימו, הגוף שלכם כבר יהיה גמור.

הגאדג'ט הבא, הוא פשוט פתרון מושלם ולמרות שהוא קצת יקר (כ-150 דולר), הוא שווה כל שקל. מדובר בעגלת ציוד לקמפינג עם 4 גלגלים שמתקפלת וכך יכולה להיכנס בקלות לרכב. ברגע שמגיעים למתחם ומוצאים חנייה, כל מה שעליכם לעשות, הוא לפתוח את העגלה ולגלגל להנאתכם את הציוד הרב שברכב. אפשר אפילו לעשן סיגרייה תוך כדי.

מחיר: כ-150 דולר כולל משלוח לישראל.

לפרטים נוספים ורכישה מאתר אלי אקספרס

 

3. מכונת אספרסו ניידת – אין דבר יותר מגניב מזה

מכונת קפה ניידת

מכונת קפה ניידת

אז אמנם זה לא מוצר "חובה" לקמפינג, אבל איזה כיף זה לשבת בסוף היום בחיק הטבע ולשתות אספרסו איכותי וטרי מבלי ללכת לבית קפה?

זה מה שתוכלו לעשות עם מכונת האספרסו הניידת המגניבה הזאת של חברת Wacaco הנחשבת למותג מוביל בתחום ועולה באלי אקספרס באיזור ה-40 דולר כולל משלוח לישראל.

מחיר: כ-64 דולר כולל משלוח לישראל.

לפרטים נוספים ורכישה מאתר אלי אקספרס

 

4. פוף מתנפח – גאדג'ט חביב למדי

פוף מתנפח לקמפינג

פוף מתנפח לקמפינג

עוד תוסף מגניב ביותר לקמפינג הוא פוף מתנפח שיעניק לכם זמן איכות ונוחות בבטלה שלכם בחופשה. הפוף ייכנס לכם בקלות לאוטו במצב לא מנופח וכך לא יתפוס הרבה מקום. כל מי שהיה כבר בקמפינג יודע שתמיד חסר מקומות ישיבה, ומיטת הפוף הזאת היא בדיוק הדבר הקטן הזה שיוסיף לכם הרבה כיף לקמפינג.

ישנם סוגים רבים של מיטות פוף מתנפחות לקמפינג. באי ביי או באמזון תוכלו למצוא פוף של חברה בשם "Wekapo" שעולה באיזור ה-300 ש"ח. אבל אם אתם רוצים לחסוך, תוכלו למצוא את המיטה הזאת באלי אקספרס שתעלה לכם כ-14 דולר בלבד כולל משלוח. כ-1200 חוות דעת באתר העניקו למוצר דירוג טוב מאוד.

מחיר: כ-14 דולר כולל משלוח לישראל.

לפרטים נוספים ורכישה מאתר אלי אקספרס

 

5. ערסל לקמפינג – לא תוכלו לרדת ממנו

ערסל לקמפינג

ערסל לקמפינג

מוצר נוסף שמומלץ מאוד להשיג לפני טיול קמפינג הוא ערסל. מדובר בערסל שמגיע ארוז בגודל של שק שינה שלא יתפוס הרבה מקום באוטו ותוכלו להוסיף אותו בכיף לשאר הציוד. כל מה שאתם צריכים למצוא הוא שני עצים חזקים כדי לתלות אותו כמו שצריך ואתם מסודרים.

הערסל הזה למשל שנמכר באתר אלי אקספרס, יכול להחזיק עד 180 קילו כך שאפילו כמה ילדים ביחד או שני בני זוג במשקל מתאים, יוכלו לשבת עליו וליהנות מכל רגע.

מחיר: כ-25 דולר כולל משלוח לישראל.

לפרטים נוספים ורכישה מאתר אלי אקספרס

 

6. מזרן דק מתנפח לקמפינג – מוצר חובה

מזרן דק מתנפח לקמפינג

מזרן דק מתנפח לקמפינג

כולכם מכירים בוודאי את המזרנים המתנפחים העבים שקונים בהום סנטר או אייס וזה בסדר גמור. המזרנים האלו בהחלט חשובים ומקלים על שינה בשטח. אבל ישנם גם מזרנים דקים יותר שכמעט ולא תופסים מקום באוטו (קטנים יותר משק שינה במצב ארוז) והם יכולים בכיף להחליף את המזרנים העבים או אפילו להשלים אותם.

יש לא מעט מזרנים דקים כאלו כאלו באיביי ואלי אקספרס. המזרן הזה באלי אקספרס למשל, זכה לדירוג של 4.8 מתוך 5 לפי שקלול של כ-800 ביקורות באתר כש-87 אחוז מהם העניק למצור את הציון 5 מתוך 5.

מחיר: החל מ-7 דולר כולל משלוח.

לפרטים נוספים ורכישה מאתר אלי אקספרס

 

7. דוחה יתושים  לקמפינג – לא מזיק לנסות

דוחה יתושים לקמפינג

דוחה יתושים לקמפינג

כל מי שהיה בקמפינג בקיץ יודע כמה מציקים הם היתושים. לכן רצוי בראש ובראשונה להגיע עם תכשיר נגד יתושים אך ניתן גם לרכוש מכשיר דוחה יתושים. אנחנו לא מדענים ולא יודעים כמה המוצרים האלו באמת עושים את העבודה. אם תשאלו, תוכלו למצוא כאלו שיגידו לכם שזה עזר להם מאוד, או כאלו שיגידו לכם שזה סתם שטויות.

כך או כך, אם אין לכם בעיה לנסות, תוכלו לסמוך על כ-1300 ביקורות באתר אמזון שדירגו את דוחה היתושים הזה בציון מעולה של 4.3 מתוך 5.

מחיר: כ-28 דולר (לא כולל משלוח לישראל).

לפרטים נוספים ורכישה מאתר אמזון