מחפשים אוהל מתקפל לקמפינג? הגעתם למקום הנכון. אספנו לכם 3 אוהלים מתקפלים מומלצים שזכו בביקורות הטובות ביותר ברשת ונחשבים גם לנותני תמורה מעולים למחיר. כל הפרטים, במדריך שלפניכם.

חופשות הקמפינג הולכות ותופסות תאוצה בישראל בשנים האחרונות, וכפי שזה נראה, המגמה תמשיך גם ב-2024, אלא אם כן משבר הקורונה ימשיך לטרפד את התוכניות של כולנו.

חלק בלתי נפרד ואולי אף החשוב ביותר מטיול קמפינג, הוא בחירת האוהל. אם פעם עוד כולם היו קופצים להום סנטר וקונים את האוהל הזול ביותר שמוצאים, היום המודעות השתנתה והצרכן הישראלי מעדיף להשקיע באוהל מתקפל איכותי וניתן לראות זאת באופן ברור ומובהק באתרי הקמפינג הרבים.

אוהלי הקמפינג הטובים ביותר

הטכנולוגיה והמדע עשו את שלהם גם בתחום האוהלים המתקפלים, והיום תוכלו למצוא אינספור סוגים של אוהלים שונים בטכניקות קיפול שונות (כמו למשל אוהל נפתח בן רגע שאינו מצריך הרכבה וסוגים נוספים) ובגדלים שונים.

אז היום החלטנו באתר "Best 5' לצאת ולבדוק אילו אוהלים מתקפלים הם המומלצים ביותר לפי ביקורות הגולשים, איפה מוכרים אותם וכמה הם יעלו לכם ב-2023. אז פנו לכם כמה דקות ובואו נצא לדרך.

3 אוהלים מתקפלים מומלצים ל-2024

להלן רשימה של 3 אוהלי קמפינג מתקפלים מהמומלצים ביותר ברשת:

1. אוהל קמפינג של קולמן Sundome Tent

אוהל מתקפל לקמפינג קולמן 1

אוהל מתקפל לקמפינג קולמן

חברת קולמן היא ללא ספק אחת החברות המובילות והאיכותיות ביותר בתחום אוהלי הקמפינג המתקפלים ומוצרים שלה נחשבים לאיכותיים ביותר.

הדגם הנ"ל של האוהל של קולמן הוא הפופולרי ביותר ברשת וזכה להיבחר באתר אמזון לאחד מנבחרי האתר. למעלה מ-10,000 ביקורות גולשים דירגו את האוהל באמזון בציון 4.5 מתוך 5 כש-75 אחוזים מהגולשים מעניקים לאוהל את הציון 5 מתוך 5.

מדובר באוהל המגיע בגדלים שונים המתאימים ל-2,3,4 או 6 אנשים, חסין למים, ומשופצר בכל מיני כיסים ותאים מיוחדים. לפי החברה, האוהל אמור להיות מורכב ב-10 דקות עד רבע שעה. מבחינת יחס תמורה למחיר שנע בין 40 דולר לאוהל זוגי ועד ל-100 דולר לאוהל ל-6 איש, זהו בהחלט אוהל נותן תמורה מעולה.

מחיר: החל מ-40 דולר.

לפרטים נוספים ורכישה באתר אמזון

 

2. אוהל נפתח בן רגע של קולמן Coleman Cabin Tent with Instant Setup

אוהל מתקפל של חברת קולמן

אוהל מתקפל של חברת קולמן

עוד אוהל פופולרי מאוד של חברת קולמן הוא אוהל נפתח בן רגע ללא צורך בהרכבה. את האוהל הזה אפשר להקים בפחות משתי דקות, בלי כל הברזלים והקיפולים המיוחדים.

זהו אוהל יקר יותר מהדגם שהזכרנו קודם לכן, אך מכיוון שהוא מציע פתיחה מהירה, זאת בהחלט השקעה משתלמת, במיוחד עבור אנשים עם ידיים שמאליות שמתקשים להרכיב דברים.

האוהל מגיע ארוז בצורה נוחה וכולל דלתות גבוהות, בד מיוחד הדוחה קרני שמש, זוהר בלילה, חסין למים, הפרדה פנימית בתוך האוהל, וכמובן, הקמה מהירה של כמה דקות בלבד.

מחיר: כ-200 דולר לאוהל המשפחתי הגדול.

לפרטים נוספים ורכישה באתר אמזון

 

3. אוהל נפתח בן רגע מאתר עלי אקספרס – HUI LINGYANG

אוהל מתקפל לקמפינג מאתר עלי אקפסרס

אוהל מתקפל לקמפינג מאתר עלי אקפסרס

אם אתם מחפשים אוהל מתקפל זול אבל שנפתח בן רגע, כדאי לבדוק את האוהל הבא שנחשב לאחד המבוקשים והנמכרים ביותר באתר הקניות הסיני הידוע עלי אקספרס. מדובר באוהל משפחתי שיכול לאכלס 3/4 איש או 5/6 איש (תלוי בדגם) שעולה החל מ-100 דולר כולל משלוח עד לבית בישראל.

אז כאמור, זהו אוהל שנפתח בן רגע ללא צורך בהרכבה ומציע בד אטום למים והרבה פתחי אוויר. המוצר זכה לביקורות גולשים טובות מאוד באתר עלי אקספרס וקיבל שבחים בעיקר על הפתיחה המהירה והנוחה ועל המחיר הזול שמעניק תמורה מעולה.

מחיר: החל מ-100 דולר כולל משלוח מישראל.

לפרטים נוספים ורכישה באתר אלי אקספרס