לא חייבים לחבוש את המסיכות השבלוניות שקונים בסופר פארם ובמרכולים השונים. אפשר גם למצוא מסכות פנים מעוצבות או נישמיות מעוצבות מחוץ לקופסה. הנה כמה הצעות מושלמות.

אם עוד היינו תמימים לחשוב שמסיכות הפנים הן רק רגע חולף מהשגרה שלנו, היום כבר כולם מבינים שמסיכות הפנים הולכות להישאר איתנו עוד הרבה זמן וכנראה עד שימצאו חיסון או תרופה לקורונה. בינתיים, לא חייבים לקבל ולחבוש את המסיכות הפשוטות והשבלוניות שמוצאים ברשתות הגדולות כמו סופר פארם ואחרות.

אם מחפשים טוב, אפשר גם למצוא ברשת מסיכות קורונה מעוצבות שיצליחו לגוון לכם את השגרה המשעממת שכולנו חווים כעת. אז הנה לפניכם 5 הצעות למסיכות קורונה מעוצבות או נישמיות מעוצבות מעניינות שתוכלו להשיג ולרכוש בקלות באינטנרט.

3 מסיכות קורונה מעוצבות ולא שגרתיות

להלן רשימה של 3 אתרים שמוכרים מסיכות פנים מעוצבות שמצאנו ברחבי הרשת:

1. מסיכות פנים מעוצבות של מיטל סופר

מסיכת פנים מעוצבת

מסיכת פנים מעוצבת של מיטל סופר

מיטל סופר היא מעצבת בוטיק מתל אביב שמציעה אתר אינטרנט ייעודי בו היא מציעה בגדים ייחודיים מכל הסוגים החל משמלות ואוברולים ועד לנעליים ותיקים. עכשיו, לאור משבר הקורונה, היא הוסיפה לרפרטואר גם מגוון של מסיכות קורונה מעוצבות ומיוחדות. שכולן עולות 35 ש"ח.

ניתן לרכוש באתר את מגוון המסיכות ולהזמין משלוח עד לבית או לחילופין לתאם איסוף עצמי מהסטודיו שלה הממוקם ברמת השרון.

מחיר: 35 ש"ח.

לפרטים נוספים על מסיכות הפנים של מיטל סופר

 

2. מסיכות פנים מעוצבות מאלי אקספרס

מסיכות פנים מעוצבות מאלי אקספרס

מסיכת פנים מעוצבת מאלי אקספרס

אתר אלי אקספרס הוא אחד האתרים האהובים והפופולריים ביותר על הצרכנים הישראלים ואם מחפשים היטב, ניתן למצוא פנינות רבות ובזיל הזול. כך למשל אנחנו מצאנו באלי אקספרס מסיכות קורונה שונות ומשונות כגון מסיכות עם חיוכים שונים, מסיכות בצורת חיות, מסיכות בסגנון ליצן ועוד אינספור רעיונות. כדאי לשוטט ולמצוא את הסטייל שלכם.

מחיר: החל מ-2 דולר.

לפרטים נוספים על מסיכות פנים באלי אקספרס

 

3. מסיכות פנים מעוצבות של עדי בקשי

מסיכות קורונה מעוצבות עדי בקשי

מסיכות קורונה מעוצבות של עדי בקשי

עוד מעצבת בוטיק ישראלית שמציעה מסיכות קורונה מעוצבות, היא המעצבת עדי בקשי שמתמחה לפי עמוד האודות באתרה בעיקר בעיצוב צעיפים אך ניתן למצוא באתר גם מגוון של מוצרי הלבשה שונים למכירה.

גם בקשי פתחה באתר עמוד שלם שבו היא מציעה מגוון של מסיכות פנים מעוצבות ומיוחדות במגוון צבעים, סגנונות ומרקמים. תוכלו למצוא מסיכות דו צדדיות, מסיכות קורונה לילדים, מסיכות ג'ינס ועוד הרבה מאוד רעיונות. ניתן להזמין את המסיכות אונליין באתר באמצעות מגוון משלוחים או באיסוף עצמי מהסטודיו שלה בצהלה בתל אביב.

מחיר: 59 ש"ח.

לפרטים נוספים על מסיכות הפנים של עדי בקשי